
Turbo t25/28
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Turbo t25/28
z czystej ciekawosci,
co o tym sadzicie??sprawdzi sie w unie?? http://allegro.pl/item544041310_turbosp ... 280km.html

PGT T25
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Bedzie spory lag i raczej nie bedzie się przyjemmnie jeździć chyba ze chcesz np zrobić samochód na 1/4 mili i dołozysz nitro, które pozwoli wkrecać się szybciej takie turbinie. Moc to tak jak napisał Devil. T25 z ar 49 wydechu i 48 ssania daje spokojnie 1,2 bara teraz i wg wyliczeń da rade do 1,3-1,4. Przy takiej hybrydzie już troszke ciężko się liczy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
to jest t25 ale z AR wydechu 63 a potrzebujesz z 49. Szukaj z Saaba turbo, rovera turbo albo volvo 1,8T. Ewentualnie mozesz popatrzeć za K14, TD04-9 itp. Ważne aby czesc wydechowa nie była za duza bo turbo bedzie późno wstawać. Ważne też aby czesc zimna miała odpowiednia wielkość i aby nadmuchała odpowiednio powietrza. Z moich obzerwacji wynika ze turbiny z diesli 1,9l i powyżej powyżej ale nie ze zmienną regulacją łopatek bedą dobre.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
K14 ma miejszy potencjiał niz t25.
tu masz mapy róznych sprezarek i mozna porównać.
http://www.not2fast.com/turbo/maps/
Tu masz jak dobierać spreżarkę.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43494&hl=
http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
tu masz mapy róznych sprezarek i mozna porównać.
http://www.not2fast.com/turbo/maps/
Tu masz jak dobierać spreżarkę.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43494&hl=
http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Teraz tak patrze ze wg map k14 jest wieksza.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No własnie mozliwe ze od strony goracej tez duzo zalezy. Mam w domu rozebraną k14 to w porównaniu do mojej T25 to ona jest mniejsza.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki