pompa paliwa

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
SpawerBoshmen
Aktywny użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: pn sty 12, 2009 10:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Z-cie

Post autor: SpawerBoshmen »

Ha dobra dzieki wielkie za zainteresowanie u mnie ordynarnie wyłaczył sie wyłacznik zderzeniowy. Złośliwość przedmiotów martwych ;/
Jesteśmy *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* do granić możliwości

Dlaczego nie ma pokarmu dla kotów o smaku myszy?
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

pompa paliwa

Post autor: MARCIN »

znaczy,ze jak wypioles przekaznik i nie pali to jest ok. Posprawdzał bym przewody i wtyczki od czujnikow ktore znajduja sie w poblizu alternatora i miejsc w ktore wsadzales łapki.morze cos cie poluzowało albo niechcący pzy demontarzu alternatora uszkodziles jakis przewod. posprawdzaj wtyczki moze nie ma styku w srodku.a dziura w kolektorze ma na to wplyw bo wtedy sonda lambda ma falszywy odczyt.-przekaznik ciezko spalic ,co najwyzej moga sie w nim skleic styki ale to tez trzeba miec pecha
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
ODPOWIEDZ