Głowica - co zrobić aby było lepiej
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Głowica - co zrobić aby było lepiej
A wiec. Pękłą mi głowica w dwóch miejscach.
Mam druga seryjną ale tak sie zastanawiam aby odrazu moze zrobić troszke wiecej niż normalny remoncik.
Kilka pytań:
1. Czy jest sens dawać wieksze zawory jezeli nie bede ruszał kanałów?
2. Jakich przyrostów moge się spodziewać po daniu wiekszych zaworów?
3. O czego dać zawory aby były wieksze a zarazem tak samo wytrzymałe jak w UT
Rozchodzi się o głowice od 1,3T
Mam druga seryjną ale tak sie zastanawiam aby odrazu moze zrobić troszke wiecej niż normalny remoncik.
Kilka pytań:
1. Czy jest sens dawać wieksze zawory jezeli nie bede ruszał kanałów?
2. Jakich przyrostów moge się spodziewać po daniu wiekszych zaworów?
3. O czego dać zawory aby były wieksze a zarazem tak samo wytrzymałe jak w UT
Rozchodzi się o głowice od 1,3T
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Chyba trzaby dopasowac kanal pod wiekszy zawor ,zeby byl zysk , mozna sobie zaprojektowac i jakies firmy wg projektu robia takie zawory , znajomy tak robil dla siebie
w sumie to najlepiej chyba jak cos zrobic po calosci odpowiednio przylgnie , zawory na 3-katy i odrazu moze o 1-2mm wieksze ssace ,do tego kanaly i przy tym samym booscie sprawdzic jak sie poprawilo , w teorii z 10-15km powinnes zyskac , jakby wszystko bylo dobrze zrobione 


Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No własnie a co z wydechowymi ??
Pozostawić seryjne??
Znalazłem wymiary:
długość - 108 mm
srednica - 36 mm
kąt - 45*
sred. trzonka - 8 mm
Juz wiem ze zawory z 1,4 NA mają 37,5 ale to chyba gra nie warta swieczki.
Wiem ze fiat scudo 1,6 ma ssace o wymiarach:
długość - 108,5 mm
srednica - 39,5 mm
reszta tak samo.
Czy takie zawory się zmieszczą?
Pozostawić seryjne??
Znalazłem wymiary:
długość - 108 mm
srednica - 36 mm
kąt - 45*
sred. trzonka - 8 mm
Juz wiem ze zawory z 1,4 NA mają 37,5 ale to chyba gra nie warta swieczki.
Wiem ze fiat scudo 1,6 ma ssace o wymiarach:
długość - 108,5 mm
srednica - 39,5 mm
reszta tak samo.
Czy takie zawory się zmieszczą?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Z jakiej wersji fiata ulysse masz te zawory??
Wg katalogu są 41,5 mm z 1,8. Czy to te??
Ile płaciłeś za włozenie wiekszych zaworów??
Czy gniazda musiałeś nowe wkladac czy dało rade przeszlifowac??
Wg katalogu są 41,5 mm z 1,8. Czy to te??
Ile płaciłeś za włozenie wiekszych zaworów??
Czy gniazda musiałeś nowe wkladac czy dało rade przeszlifowac??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Ogolnie zawsze ssace daja wiecej niz wydechowe , chyba ,ze celujesz w wieksze moce tylko, ze wtedy stroker sie przydaje a taniej wychodzi zapodanie wiekszego silnika
U mnie np sa zawory 43.5mm a w ksiazce GC pisal o jakis mesta 49mm ,ze takich uzywaja w mocno tuningowanych wozidlach ,w stage 1 proponowal do mego silnika zawory 44mm , czyli jedyni o 0.5mm wieksze , porting oraz walki z wolnossaka i to mialo dac z 25-30km niby , wieksze otwarcie , wieksze zawory , wiekszy przeplyw , wieksza moc 


Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
tak to te z ulysse gnizada zostały osadzone nowe, koszt po wszelkich upustach 150 pln za 4 sztuki, trzeba też przerobić 1 rowek zapinki w zaworze . niestety nie to jest najtrudniejsze a portowanie wlotów , masakra .Zibi122 pisze:Z jakiej wersji fiata ulysse masz te zawory??
Wg katalogu są 41,5 mm z 1,8. Czy to te??
Ile płaciłeś za włozenie wiekszych zaworów??
Czy gniazda musiałeś nowe wkladac czy dało rade przeszlifowac??
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mi za wymiane gniazda zaworu krzykneli 80 zł /szt
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli udało by się na tym doładowaniu co jest czyli 1,15 bara uzyskac 200 KM to bym był very happy. I tak planuje zapodać 1,3 bara a potem walić z nitro jeszcze.DeviL pisze:Ogolnie zawsze ssace daja wiecej niz wydechowe , chyba ,ze celujesz w wieksze moce tylko, ze wtedy stroker sie przydaje a taniej wychodzi zapodanie wiekszego silnika
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Jesli na mapie kompresora dla takiego boostu jest mozliwy przeplyw 20lbs/min tzn ,ze teoretycznie mozesz miec 200km , wlasnie dlatego VE sie zwieksza robiac walki , zawory , kanaly , bo seryjnie silnik nie ma na tyle przeplywu zrobionego by mimo boostu i mozliwego przeplywu turbo przyjac tyle powietrza by dac moc , cbdu 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

ja sie podpinam pod temat
właśnie robię remont silnika i myslę nad głowica, zamierzam właśnie zwiększy zawory ssace, co do portingu to moze wiecie gdzie w krk cos takiego robia bo samemu to nie mam czasu i sprzetu tego robic.
wałek to myśle da do Rewal na oszlifowanie, jakie parametry proponujecie?
bo ja sie niezbyt na tym znam
właśnie robię remont silnika i myslę nad głowica, zamierzam właśnie zwiększy zawory ssace, co do portingu to moze wiecie gdzie w krk cos takiego robia bo samemu to nie mam czasu i sprzetu tego robic.
wałek to myśle da do Rewal na oszlifowanie, jakie parametry proponujecie?
bo ja sie niezbyt na tym znam
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli bedą wstanie zrobić to dobrze to podaj parametry wałka Pipercamsa i bedzie dobrze.
W seryjne gniazda wejdą zawory np 37,5 mm co juz coś da.
W seryjne gniazda wejdą zawory np 37,5 mm co juz coś da.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki