Pytanko Silnik 1.4 I.E a 1,4 I.E Turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Pytanko Silnik 1.4 I.E a 1,4 I.E Turbo

Post autor: Abarth »

Witam Wszystkich :D

Słuchajcie mam pytanko techniczne jak wiecie zakupiłem meega dopieszczony i zadbany silnik 1,4 I.E legitymujący się mocą 75km moje zapytanie brzmi czy silniki 1,4 Turbo to ta sama jednostka tylko z paroma gratami jak np turbo, kolektor ssący, wydechowy, IQ itp :?: :?: :?: Prosiłbym o rozjaśnienie tematu 8)
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

zacznijmy od tego ze 1.4 ie mialo 69 km a 1.5 mialo 75 km :) poza tym rozni sie np odplywem oleju do turbo z miski olejowej....poczytaj forum,bylo wi9ele tematów na temat roznic w glowicy 1.4T i 1.4 n/a...

Pozdro
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

wydaje mi sie ze to calkiem inna bajka
PGT T25
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

nie koniecznie inna bo miska np ta sama....zawory chyba tez ale nie dam sobie gllwy obciac :P
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Róznice są dość znaczne:
1. głowica i zawory
2. tłoki - odpreżające
3. blok jest prawie taki sam ale o róznicach ca chwile
4. inna pompa i termostat wody
5. itd

Róznica w bloku to:
1. brak natrysku na denko tłoka
2. brak wyjścia na czujnik cisnienia oleju
3. brak wyjścia na zasilanie turbo w olej
4. brak miejsca na przykrecenie podstawy kolektora wydechowego z tyłu bloku


Na upartego można zastosowac blok z 1,4 NA do Turbo.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ