turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » wt sty 06, 2009 12:41 pm
jz napisalem gdzies ze potencjometr w 20vt i punto jest taki sam. pasuje rowneiz silniczek wolnych obr.
przepustnica 16vt to zupelnie inna bajka aczkolwiek ja wkladajac 2.0 16vt przystosowalem czujniki punto pod body z 16vt
maciekm2000
Użytkownik
Posty: 29 Rejestracja: sob sty 27, 2007 1:21 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:
Post
autor: maciekm2000 » wt sty 06, 2009 7:08 pm
wielkie dzieki marku musialem to gdzies przeoczyc
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223 Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole
Post
autor: dj_o » śr sty 07, 2009 9:31 am
a idąc dalej w 20v jest ten sam silniczek wolnych obr co w 20vT
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
maciekm2000
Użytkownik
Posty: 29 Rejestracja: sob sty 27, 2007 1:21 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:
Post
autor: maciekm2000 » śr sty 07, 2009 6:31 pm
czyli 20 v i 20 vt ma taka sama przepustnicze z takim samym czujnikiem i silniczkiem ?
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » śr sty 07, 2009 6:37 pm
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a