silniki UT powyzej 180KM

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

silniki UT powyzej 180KM

Post autor: KYS »

szukam danych o silnikach 1.3 -1.4 z uno turbo majacych po modyfikacjach moce powyzej 180KM

---
kania_
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

A jakie dane Cię interesują?

---
Yaninnya
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

zdjecia, modyfikacje , stronki www,
tylko niechce danych v techowego:)

---
kania_
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

A po co Ci takie moce ??

Vtach miał 165KM i robił pożądek z 250 km Hondą Civic
A nawet mając prawie 210 km nie zdziałał wiecej !!
Wiec proste że nie liczy się moc tylko dopasowanie silnika do odpowiedniego dystansu bo do normalnej jazdy to ten Vtech z 210 km to raczej się nie bardzo nadawał. Myślę ze ktoś z vtechu moze coś wiecej na ten temat powiedzieć.

---
Zibi122
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Taa auto mialo 210KM i nie jechalo... Sprawa wygladala tak ze dalej mialo 160KM tylko podczas hamowania auto bylo zle przypiete i bujnelo sie na rolkach co zafalszowalo wynik o skromne 50KM...
Zadnego doboru do dystansu charakterystyki nie bylo Zreszta jak mozna cos dobrac nie wymieniajac nic z mechaniki i nie ruszajac elektroniki seryjnej? Chyba jedynie robiac dziury w rurach i zatykajac wydech

---
colin
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_ziuzio <-tu znajdziesz wstępne fotki być może mocnego wozka z silnikiem od UTa,opisu troszkę tu-> http://unoturbo.board.dk3.com/2/viewtopic.php?t=234 . Czy będzie powyżej 180??hamownia pokaże jak dotrze się silniczek

---
Ziuzio
Ostatnio zmieniony pt wrz 16, 2005 5:40 pm przez KYS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

KYS pisze:http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_ziuzio<-tu znajdziesz wstępne fotki być może mocnego wozka z silnikiem od UT
jaki silnik miało oryginalnie to Ritmo?
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Marcinowe ritmo to ja znam chodzilo mi raczej o jakies zagraniczne wozy
a po co mi bo chce cos dlubnac ;P

---
kania_
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Orginalnie było 1.5 na gażniku.A czy marcinowe,to jakieś gorsze?rownie perfekcyjnie przygotowane jak niejedno zagraniczne,a nawet powiem lepiej,bo nie każdemu chce się wszystko zrobić tak dokładnie jak w tym silniku!!Jedyne czego brakuje w tym silniku to kute korby i tłoki,ale w PL to ciężko sobie pozwolić na taki bajer patrząc na nasze zarobki... .Tu masz ciekawy opis(może już było) silnika podobnego do UTa(i nie tylko)->http://www.ele.tut.fi/~vvieri/eengine.htm.strona pochodzi stąd:http://www.ele.tut.fi/~vvieri/autot.htm.Dużo ciekawych rzeczy można tam znalezć.

Turbina oczywiście mogłaby być większa(chyba każdy by chciał mieć większą) ale bolid jest do codziennego uzytku .

---
Ziuzio
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

nikt nic niewie na temat takich pojazdow?
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

ja sie chetnie dowiem cos o UT vtechu, co tam bylo dokladnei zrobione??
tak amoc mnie interesuje jak na razie :D

PS te linki nie bardzo dzialaja, oczywiscie po skopoiowaniu nawet
MV6
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

dwa lata temu troszkę ich (v-tech) popytałem i powiedzieli ,że turbo ma zmienioną część zimną na większą ale niewiem od czego :? o pamiętam ,że notorycznie padał im układ chłodzenia ale było wtedy pewnie z 30 stopni w cieniu :lol:
Obrazek
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

o co biega z uzytkownikiem KYS :?:

jakies rozdwojenie jazni czy co :?:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
MV6
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

KYS przepisal to z poprzedniego forum ;P
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

kania_ pisze:KYS przepisal to z poprzedniego forum ;P
ja zawsze nie w temacie, jakei poprzednie forum??
macie jakies archiwum zeby sie poduczyc :?:
MV6
ODPOWIEDZ