temperatura oleju

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ed hunter
Obserwator
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 04, 2008 12:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kuczek/ k. Ciechocinka

temperatura oleju

Post autor: ed hunter »

w moim pgt poprzedni wlasciciel zamontowal wskaznik temp. oleju, daje on duzo do myslenia, przy takiej temp. na zewnatrz jak teraz tzn. rano w okolicach 5-7 stopni znosna temp oleju(powyzej 70 stopni) jest po jakis 15-20 km wolnej jazdy za miastem (do 100 km/h), ale wystarczy troszke szybszej i zaraz spada w okolice 60 stopni, namierzylem ostatnio cus takiego: http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200 , ma ktos z Was moze doswiadczenie z tym urzadzonkiem?
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

U mnie jak jade bez doladowania to temp waha sie miedzy 55 a 70stC , jak pocisne to dochodzi do 80-85 , ale potem w miare szybko sie chlodzi do 70 , mam chlodnice oleju i big FMIC :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju :wink: dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju
Awatar użytkownika
ed hunter
Obserwator
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 04, 2008 12:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kuczek/ k. Ciechocinka

Post autor: ed hunter »

wie ktos moze jaki jest gwint na wejsciu sruby od filtra oleju w blok? filtr ma M20x1,5 a nie wiem jak jest z drugiej strony, musze to wiedziec zeby zamowic taka do tego mocal'a
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

W ksiązce znalazłem z to M20x1,25 ale ile wtym prawdy to nie wiem.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ed hunter
Obserwator
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 04, 2008 12:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kuczek/ k. Ciechocinka

Post autor: ed hunter »

hz10 pisze:ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju :wink: dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju
moze jakas fotka jak bedzie chwilka czasu bo jednak sie okazalo ze nie da sie zamocowac tego mocala (w sesie p&p) i moze tez bym zalozyl cus takiego

pz. gwint w bloku jest taki sam jak pod filtr oleju, dobrze jest ufac ale jeszcze lepiej sprawdzic :)
ODPOWIEDZ