przewody paliwowe, turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Luu pisze:To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej. 8)
A masz od kogo je kupic :P??
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

zibi pisał o gościu z ebaya. Jakby ktoś miał konto na ebay to mógłby zagadac do niego. No chybaże ktoś ma inne znajomości :?:
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

No wlasnie o to chodzi, ze mial, przydalby sie ktos, kto ma :P
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
ze 160

w punto z dużym IC i wtryski 360 wyskoczyło 190 na 1bar
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Zibi122 pisze:
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USA :lol:
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

JARO_Cz-wa pisze:
Zibi122 pisze:
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USA :lol:
Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.

Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej :wink:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Niekiedy ograniczajace sa tez waleczki czy glowica , seryjne sa zazwyczaj policzone pod spokojna jazde po miescie czyli zapewne pod Nm kolo 3tys i moc kolo 5.5k , a jak wiadomo im wyzej w obrotach moc tym wieksza ona z tego samego boostu ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

JARO_Cz-wa pisze:
2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.

Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej :wink:
Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
SPRZEDAM Toyota Corolla 2.0D4D 2005r.
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia...... :wink:
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu 8)
Awatar użytkownika
Weider
Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: pn sie 04, 2008 9:44 am
Miejscowość: Kraków
Auto: Punto GT

Post autor: Weider »

właśnie zastanawiam sie nad większym IC niz fabryczny i całym alu, ma może ktoś dostęp do takich i coś tanszych niż na allegor, tam to 400-500zeta
wracajac do tematu, to ja z chętnie kupilbym garretta z usa najlepiej takiego t25g
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

JARO_Cz-wa pisze:
Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia...... :wink:
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu 8)
PGT jest przeznaczony do jazdy na weekendy czy nocne wypady.Warto wydać więcej $$$ dopieszczać,inwestować.A potem cieszyć się z jazdy i nie martwić się że cos zaraz klęknie...
SPRZEDAM Toyota Corolla 2.0D4D 2005r.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

http://www.allegro.pl/item443320588_uni ... 5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

DeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja :twisted:
Nono już sporo lepszy od mastera 2,5d
SPRZEDAM Toyota Corolla 2.0D4D 2005r.
ODPOWIEDZ