dolot

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

dolot

Post autor: marcin77 »

które rozwiązanie jest lepsze :?:

nr.1
Obrazek

nr.2
Obrazek


druga sprawa czy warto inwestować w markowe produkty typu K&N a może jacky :wink:
lancia dedra 2.0t
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: dolot

Post autor: KYS »

marcin77 pisze:które rozwiązanie jest lepsze :?:
sądzę, że pierwsze...
powietrze zasysane poprzez fitr będzie chłodniejsze niż w przypadku nr 2... :roll:
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

może ktoś jeszcze wypowie się :?: , albo kto ma wynonanie któreś z tych obu :?:
lancia dedra 2.0t
roberth
Obserwator
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: roberth »

Ja mam rozwiazanie nr 2 ale jeszcze oddziele filtr od silnika plyta alu i robie wlot powietrza na masce na filtr
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ja mam rozwiązanie drugie, tyle że filtr jest zapakowany w rurę typu flex z aluminium+nawiew świeżego powietrza z wentylatora wtryskiwaczy :D . Nie odczułem różnicy między seryjną puszką, a obecną lokalizacją filtra, ale jak będzie czas to planuję wrzucić filtr gdzieś do zderzaka żeby miał chłodniej niż nad tymi wężami od chłodnicy :P
spavatch
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 9:32 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: spavatch »

A ja mam rozwiazanie 0 czyli fabryczna puszke :P. Eksperymentowalem z opcja 2 ale efekty byly odwrotne od zamierzonych - silnik tracil moc i dlawil sie na biegu jalowym :?.

Wiec polecialo g... w drugi kat garazu i tyle je widzialem :x.
Spavatch
Wrum-Psss-Zium CLUB

Vanishing Point GT ;]
leon20vt
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: czw mar 03, 2005 5:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: leon20vt »

nr.2 , lepiej jak dolot jest krótszy w turbo . Oddziel tylko jakąś obudową . Takie obudowy robi Jacky a koszt ok 40zł i b.dobrze działają .
YAMAHA R1 '05 + mocne autko .
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Re: dolot

Post autor: marcin77 »

marcin77 pisze:które rozwiązanie jest lepsze :?:
druga sprawa czy warto inwestować w markowe produkty typu K&N a może jacky :wink:

zainstalowałem jacky bawełna (na tyle było mnie stać)

Obrazek

narazie zaleta stożka to zasysanie głośne :wink: ,

rozwiązanie tymczasowe, przy okazji jak kupowałem stożek na parkingu formy opona tylna zrobiła psssssssyt i jeszcze musiałem wymieniać, :? , okazuje się że wszystkie alufelgi są w stanie opłakanym razem z oponami, czyli następny wydatek, oprócz tego z tyłu tarcze ham. kończą się, klocki właściwie skończyły się, czyli dalej pompujemy $$ :lol: ,
i pytanko jeszcze ile na 2gim biegu wam wyciąga :?: , przy wyższych obrotach mam wrażenie że brakuje mu mocy (pompa paliwo głośno charczy), pewnie brak paliwa :?
lancia dedra 2.0t
ODPOWIEDZ