Witam wszystkich ostatnio mam w posiadaniu Punto GT i ma problem a mianowicie
Problem jest taki... Pacjent to punto gt. W chlodnicy sa dwa czujniki, jeden na dole na dwie blaszki a drogi z boku na trzy piny. Pytanie jest takie ktory z tych czujnikow jest odpowiedzialny za wlaczanie wentylatora? i jak zmostkowac, co z czym zeby sprawdzic dzialanie wentylatora na krotko? pytanie pomocnicze czy wentylator ma jakis bezpiecznik/przekaznik i gdzie on jest?
pytanko
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Czujnik który steruje wentylatorem to ten z 3 końcówkami. Wentylator pracuje w dwóch różnych prędkościach, bieg I czyli wolniejszy jest zrealizowany dzięki rezystorowi który gdzieś tam też jest umieszczony w tej plastikowej obudowie chyba. Do wentylatora niema przekaźnika, jest tylko 30A bezpiecznik w kabinie w skrzynce bezpieczników.po zmostkowaniu którychś dwóch pinów w złączce od czujnika 3 stykowego powinien się wiatrak kręcić zależnie jak zmostkujesz na I lub II biegu, dojdziesz metodą prób i błędów, są 3 możliwości z czego tylko jedna nie trafna 

No to właśnie się dowiedziałem, że mój wentylator powinien pracować na dwóch biegach, a pracuje na jednym.. (-:JARO_Cz-wa pisze:Czujnik który steruje wentylatorem to ten z 3 końcówkami. Wentylator pracuje w dwóch różnych prędkościach, bieg I czyli wolniejszy jest zrealizowany dzięki rezystorowi który gdzieś tam też jest umieszczony w tej plastikowej obudowie chyba. Do wentylatora niema przekaźnika, jest tylko 30A bezpiecznik w kabinie w skrzynce bezpieczników.po zmostkowaniu którychś dwóch pinów w złączce od czujnika 3 stykowego powinien się wiatrak kręcić zależnie jak zmostkujesz na I lub II biegu, dojdziesz metodą prób i błędów, są 3 możliwości z czego tylko jedna nie trafna
Ma ktoś może rozryswane to 3-pinowe złącze? I gdzie siedzi ten rezystor, w czujniku?
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC