turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

turbo

Post autor: telo »

To sobie turbinke zregenerowałem,zawiozłem do firmy i mówie gosciowi ze chciałbym jak da oczywiscie rade zeby była wydajniejsza,gosc mówi ze nie ma problemu cos pokombinuja,no i nakombinowali zalozyl mi wirnik z chryslera 2,5td ja sie nie znam w koncu fachowiec to robił.Zalożyliśmy turbine i wczoraj pierwsza jazda probna,i co!!! MAM PIERWSZEGO DIESLA Z SILNIKIEM BENZYNOWYM!!!!!! na pierwszych dwóch biegach turbina dmucha 1bara do 3500 moze 4000obr i potem spada na 0,5bara tak jest z mbc,a bez niego to wali cale 0,5 i spada na 0,4 no szlak mnie trafi chyba!!!!!!!!! :evil:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Zrób jeszcze taki test, zablokuj mechanicznie na stałe klapke od wastegate, być może ona się uchyla pod samym ciśnieniem spalin

Jak to nie pomoże i na 100% nie masz żadnej dziury w dolocie to niestety zostaje ci tylko reklamacja :?

Niektórzy niestety tak robią że wkładają wirnik jakiś większy bo jest poprostu większy, co wcale nie oznacza wydajniejszy :?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

a nie wystarczy ze sam ten wezyk sciagne z gruchy?
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

nie, bo jak naciąg sprężyny w siłowniku będzie słaby to same spaliny będą uchylać klapkę bez pomocy powietrza
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

to jak to zablokowac najlepiej?
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

nawet drutem jakimś przywiązać na stałe klapkę do jakiejś stałej części, np wspornika siłownika
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Wirnik w dizlu sie rozni od tego w benzynie (niby ludzie niekiedy wkladaja z tdi turbo do benzyny ale to srednio gra) , a rozni sie tym ,ze pewnie lopatki turbiny musza sie napedzic mocniej z dolu , wiec pewnie maja inne katy/powierzchnie niz te z benzyny , ktore sa policzone tak by sie wkrecac w wyzszych obrotach itd , moze w tym problem :roll: moze A/R jest jakies kosmicznie niskie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

żeliwko seria jest
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

juz zrobione autko zapier...! :D
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

co było?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

MBC świrował!!!!
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

za szybko sie cieszylem,turbo szlak trafil,cos sie zablokowalo w srodku i dupa trzeba sciagac
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

aj aj jaka szkoda :( myślałem że może będę miał się okazję wkońcu przejechać :wink:

w GT pewnie też się nie cieszą
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
telo
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: pn mar 28, 2005 11:08 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole

Post autor: telo »

no nie sa zadowoleni tym bardziej ze to sie Adamowi stalo!cholera wie czemu,wirnik od strony zimnej ocierał o obudowe tak ze go blokowało
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

ja dziś montowałem klijentowi turbine po regeneracji na pierwszy rzut oka jak nowa ale po macaniu wyczułem luz osiowy :roll: na razie działa ('jazdy po placu) zobaczymy jak sie rozpędzi :wink:
ODPOWIEDZ