Ktoś pomocny ze śląska, opolszczyzny lub okolic....

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Ktoś pomocny ze śląska, opolszczyzny lub okolic....

Post autor: dj_o »

Witam!
Czy znalazłby się jakiś pomocny posiadacz PGT, który w ramach testu pozwoliłby na sprawdzenie swojej przepływki w moim samochodzie??
Mam dwie padnięte - na jednej występuje bład 1221, na drugiej silnik nie funkcjonuje prawidłowo..... szarpie, zamula....
W pierwszym przypadku zasłonięcie częsci przepływki powoduje ze silnik zaczyna równiutko pracowac na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu.
W drugim jeszcze bardziej nierówno pracuje, trudno jest utrzymac go na chodzie - przy naciśnięciu pedału gazu reaguje niejako z opoznieniem.
W obu przypadkach po odpaleniu naciskanie gazu owocuje strzałami w dolot.
Dlatego byłbym niezmiernie wdzięczny, jesli ktoś umożliwiłby taki test. Odwdzięczyłbym się napewno....
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

jeżeli masz padnietą przepływke i jest ona z gorącym drutem to popatrz do środka są takie cienkie druciki w kształcie trójkąta jeżeli jeden z nich jest przerwany to do kosza :wink:
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Post autor: dj_o »

Tak to jest przepływka masowa....
Niestety ze względu na swoją konstrukcję ma określoną żywotność.... na drucikach zbiera się osad i przestaje działać poprawnie.... najchętniej bym już wywalił przepływkę na korzyść Maf->map tylko znów ptrzebna by była mapa na prawie seryjnym gt-ku...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

przepływka z gorącym drutem nie może sie zasyfić bo przy kazdym odpaleniu płynie przez drutu prąd oczyszczjący tzn rozgrzewa je do czerwoności więc przeplywka albo działa albo nie nie ma stanów pośrednich że "słabo działa". błąd przeplywki będziesz miał również jeżeli masz mocno nie szczelny układ od maf do głowicy :arrow:
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Post autor: dj_o »

W sumie racja - nie wiedziałem, ze ten drut rozgrzewa się do czerwoności :wink: W każdym badź razie jest jeszcze czujnik temperatury, jesli się nie mylę to ma platynowe elementy.... nawet kiedy powietrze ochładza drut i ta część funkcjonuje poprawnie to czujnik może źle wskazywać...
Mniejsza o dywagacje na ten temat.
Odcinek za maf jest szczelny - cały przekopałem IC, orurowanie, weze do przepustnicy itd.... tutaj napewno nie ma przecieku...
Chcę poprostu upewnić sie na 100% ze to przepływka....
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ODPOWIEDZ