Witam!
Czy znalazłby się jakiś pomocny posiadacz PGT, który w ramach testu pozwoliłby na sprawdzenie swojej przepływki w moim samochodzie??
Mam dwie padnięte - na jednej występuje bład 1221, na drugiej silnik nie funkcjonuje prawidłowo..... szarpie, zamula....
W pierwszym przypadku zasłonięcie częsci przepływki powoduje ze silnik zaczyna równiutko pracowac na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu.
W drugim jeszcze bardziej nierówno pracuje, trudno jest utrzymac go na chodzie - przy naciśnięciu pedału gazu reaguje niejako z opoznieniem.
W obu przypadkach po odpaleniu naciskanie gazu owocuje strzałami w dolot.
Dlatego byłbym niezmiernie wdzięczny, jesli ktoś umożliwiłby taki test. Odwdzięczyłbym się napewno....
Ktoś pomocny ze śląska, opolszczyzny lub okolic....
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Ktoś pomocny ze śląska, opolszczyzny lub okolic....
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Tak to jest przepływka masowa....
Niestety ze względu na swoją konstrukcję ma określoną żywotność.... na drucikach zbiera się osad i przestaje działać poprawnie.... najchętniej bym już wywalił przepływkę na korzyść Maf->map tylko znów ptrzebna by była mapa na prawie seryjnym gt-ku...
Niestety ze względu na swoją konstrukcję ma określoną żywotność.... na drucikach zbiera się osad i przestaje działać poprawnie.... najchętniej bym już wywalił przepływkę na korzyść Maf->map tylko znów ptrzebna by była mapa na prawie seryjnym gt-ku...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
przepływka z gorącym drutem nie może sie zasyfić bo przy kazdym odpaleniu płynie przez drutu prąd oczyszczjący tzn rozgrzewa je do czerwoności więc przeplywka albo działa albo nie nie ma stanów pośrednich że "słabo działa". błąd przeplywki będziesz miał również jeżeli masz mocno nie szczelny układ od maf do głowicy 

- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
W sumie racja - nie wiedziałem, ze ten drut rozgrzewa się do czerwoności
W każdym badź razie jest jeszcze czujnik temperatury, jesli się nie mylę to ma platynowe elementy.... nawet kiedy powietrze ochładza drut i ta część funkcjonuje poprawnie to czujnik może źle wskazywać...
Mniejsza o dywagacje na ten temat.
Odcinek za maf jest szczelny - cały przekopałem IC, orurowanie, weze do przepustnicy itd.... tutaj napewno nie ma przecieku...
Chcę poprostu upewnić sie na 100% ze to przepływka....

Mniejsza o dywagacje na ten temat.
Odcinek za maf jest szczelny - cały przekopałem IC, orurowanie, weze do przepustnicy itd.... tutaj napewno nie ma przecieku...
Chcę poprostu upewnić sie na 100% ze to przepływka....
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT