turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » pn lut 18, 2008 10:54 pm
jaki olej do silnika i ile ?
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » wt lut 19, 2008 12:25 am
Około 4 litry, najlepiej jakiś Motul 300V:).
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » śr lut 20, 2008 9:33 pm
a co to jest takie w obudowie wentylatora na dwie wsówki ?
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » śr lut 20, 2008 9:46 pm
ostry pisze: a co to jest takie w obudowie wentylatora na dwie wsówki ?
a o co dokładnie chodzi, jak to wygląda
może chodzi o rezystor spowalniający pracę wentylatora do I biegu
pietro
Użytkownik
Posty: 73 Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Post
autor: pietro » śr lut 20, 2008 10:57 pm
JARO_Cz-wa pisze: ostry pisze: a co to jest takie w obudowie wentylatora na dwie wsówki ?
a o co dokładnie chodzi, jak to wygląda
może chodzi o rezystor spowalniający pracę wentylatora do I biegu
a on czasami nie załącza drugiego biegu:hmm:
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » śr lut 20, 2008 11:02 pm
pietro pisze: JARO_Cz-wa pisze: ostry pisze: a co to jest takie w obudowie wentylatora na dwie wsówki ?
a o co dokładnie chodzi, jak to wygląda
może chodzi o rezystor spowalniający pracę wentylatora do I biegu
a on czasami nie załącza drugiego biegu:hmm:
jeśli faktycznie chodzi o rezystor to napewno on powoduje wolniejszą pracę silnika wentylatora i przynajmniej w pgt to I bieg jest tym wolniejszym, a II szybszym.
pietro
Użytkownik
Posty: 73 Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Post
autor: pietro » śr lut 20, 2008 11:10 pm
hmm no nie ważne który bieg jest pierwszy a który drugi ale na pewno o to chodzi te dwie wsuwki to jest rezystor do zmiany prędkości obrotowej wentylatora chłodnicy
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » czw lut 21, 2008 8:22 am
aha dzięki