co jest ?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

co jest ?

Post autor: ostry »

nie moge odkręcić tej śruby co z nią ?
jak nie odkręce to nie wymienie paska
Załączniki
Zdjęcie002.jpg
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie

Re: co jest ?

Post autor: pietro »

ostry pisze:nie moge odkręcić tej śruby co z nią ?
jak nie odkręce to nie wymienie paska
hmm ja ostatnio też się mocowałem z nią gdzieś napisali że trza w prawo a to trza w lewo ,odkręcałem młotkiem i przecinakiem (takim troszki tempym ale i tak uszkodziłem nakrętkę) tylko pierw kołko rozrządu zablokowałem i poszła bez większych problemów

pozdro
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

normalny gwint jest w ut 1,3 w 1,4 może być lewy :wink:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

W 1.4T też jest normalny prawy gwint:).
Zablokuj sobie koło zamachowe przez "okienko" jakimś dobrym śrubokrętem i kręć-przed siłowaniem się warto jeszcze obstukać tę nakrętkę młotkiem przez kawałek aluminium:).
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja jeszcze robiłem tak ze mając wiertło 6 mm chyba długie i dość twarde np do betonu wkladałem je w otwór w kole zamachowym ( są takie małe otworki od strony bloku) i ciągnałem. Wiertło blokuje się na bloku i dobrze trzyma. Tak samo przykrecałem i odkrecałem koło zamachowe.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DJ
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: DJ »

Przepraszam a to jet 1,3 czy 1,4 :?: ja nie rozkręcałem kółka w 1,3 tylko odkręciłem czujnik położenia wału z tych 2 malutkich śrubek(klucz 8 ) i blaszkę która jest z lewej strony kółka na klucz 10 tkę i pasek wychodzi pomiędzy miska i kółkiem do dołu.
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe :?:

Mobilny ponad przeciętną

http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637

http://www.RuffDrivers.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

u mnie nie ma tak lekko wkładałem wiertło nawet dwa i się złamały nawet śrubokręt o średnicy 1cm pękł zostaje mi tylko pomysł pietra z tym przecinakiem a jak nie to ja przetne i kupę nową
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Tylko gdzie wkładałeś?? Bo ja mówie o kole zamachowym ale nie miedzy zeby tylko jak zdejmiesz osłonę na dole koło miski to zobaczysz w kole takie otworki. Wybierasz jeden z nich i tam wkładasz wiertło a potem delikatnie. przekrec wałem az zablokuje się o blok i dopeiro wtedy ciegniesz.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

dokładnie tam i nic wiertła pękały a śruby się gieły
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Obstukaj jeszcze śrubę z kazdej strony( pokaj po kilka razy w kazdy bok nakretki) moze jeszcze da rade a jak nie no to przecinak i młotek.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

dobra to poszło przecinakiem ale powiedzcie w co celować wcięciem na kole zębatym od wałka ?
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Jak masz obudowe rozrządu to powinieneś mieć taki dynks wysuwany. Jezeli masz 1,3T to w tej metalowej czesci jest taki dziubek
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

1.4 mam ale już znalazłem dzięki
Obrazek
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

ostry pisze:dobra to poszło przecinakiem ale powiedzcie w co celować wcięciem na kole zębatym od wałka ?
Gwint był lewy czy prawy u ciebie w 1.4 ?
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

normalny był
Obrazek
ODPOWIEDZ