Luu pisze:Kolejne pytanie: Jak prawidłowo ustawić zapłon w UT?
przymierzam sie do zmiany paska rozrządu, koła pasowe ustawia sie wg. znaków, ale jak ma być ustawiony zapłon? palec rozdzielacza ma siedzieć na takiej kreseczce czyli przy złączu na 4 cylinder czy może ma być nieco wcześniej bądź później?
4. cylinder to ten od skrzyni biegów?
Zeby zdjąć pasek trzeba odkręcić koło wału czy jest inny sposób (tam paktycznie nie ma miejsca)
I jeszcze jedno: nadal nie mogę uruchomić auta. Pali tylko na drugi cylinder i na nim jest największa iskra. Pozostałe trzy mają maleńką iskrę i nie łapią. Świece są mokre. Wymieniłem dziś kable WN i nic to nie dało.
Kopuła i palec do wymiany czy coś innego?
Przed cewką są jakieś przekaźniki?
Tak, palec na takiej naciętej kreseczce na rozdzielaczu w momencie GMP:).
Czwarty to ten od skrzyni biegów:)
Możesz przepchnąć pasek między kołem a tym aluminium, możliwe do wykonania, ale jest spore ryzyko że nowy pasek mógłby się uszkodzić i potem niespodziewanie strzelić przy obciążeniu-lepiej odkręcić koło pasowe:).
Jeśli świece są mokre, to nie będzie palić tak jak należy.
Jak nie chcesz psuć nowych świec, to starą metodą wygrzej na kuchence gazowej(aż elektroda masowa będzie czerwona) te zalane świece; jeżeli nadal nie będzie poprawy to sprawdź przede wszystkim kolejność kabli WN:).
Przed cewką nie ma przekaźników, kable idą od modułu:).