załóżmy, że u UT1,3 podkręcam doładowanie powiedzmy w granice +/- 0.9 bar. wiadomo od pewnego momentu mieszanka robi się zbyt uboga, a co za tym idzie wzrasta temp spalania co z kolei źle wpływa na samą turbine, tłoki itp wypadało by podac dodatkową porcje paliwa, więc montuje dodatkowy wtrysk przed przepustnicą, ale za bov-em, podaje sygnał z 2 seryjnych wtrysków i podłaczam poprzez regulowany czujnik podciśnienia tzn w momencie pojawienia się odpowiedniego ciśnienia w dolocie dodatkowy wtrysk dolewa paliwo, oczywiście trzeba by to wyregulowac badając skład spalin...
Sterowanie za pomocą przerobionego czujnika podciśnienia z malucha w wersji elx który mozna regulować wkrętem
Lui pisze:Po co sygnal z dwoch seryjnych wtrysków jak wszystkie leją naraz?
Myślałem że kazdy wtrysk leje osobno w momencie suwu ssania na odpowiednim garze, wtedy trzeba by było podać sygnał z 2 wtrysków, ale skoro jest innaczej to wystarczy jeden...
śmiało możesz tak sterować ja tak miałem i działało git ale był jeden problem jak ustawiłem do danych warunków pogodowych a te sie zmieniły z dnia na dzień to była kiszka