blow off valve Uno 1.3T

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Tak jak Lui radzi , u mnie luz ledwo wyczuwalny byl a kopcilo mocno turbo , a co do bovuf , slyszalem orginalnego hks ssqv2 , nie ma porownania z podrobka , inny dzwiek :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a który to ssqv2??

bo te popularne podróbki ssqv (takie jak np. zibi sprzedaje, czy ja ostatnio wystawiałem) chodzą tak samo jak orginały, są akurat w opolu dwa auta co orginały mają
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja bym proponował zrobić fotki ale wylotu z turbiny a nie wlotu. Po za tym przekreć bova w dół to będzie lepszy dostep do śruby i dzwięk powinien być bardziej donośny nie tłumiony maską.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

http://www.lancerregister.com/showthrea ... did=177053 , kolega ma taki w suprze , drugi ma podrobke chyba ver1 w 200sx , i potwierdzali ,ze podrobki brzmia bardziej "metalicznie" :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zmieniła się pewnie tylko obudowa i to cała zmiana na ssqv2 Moze jakiś element zmienili po doświadczeniach z ssqv. Zasada i tak zostanie ta sama.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

wsk pisze:W koncu sie udało :D :D :D Jest filmik z BOV-em w akcji :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=14zZ4e9Li5M
Pyatnko co do turbo dobralem sie do niego dzis nie wyciaglem ale sprawdzilem luz i troche luzu jest czy mam sie martwic tym luzem i oddac do regeneracji???????. Wirnik nie jest uszkodzony fotki:

Obrazek

Obrazek
Ta dmuchawka jest prawie nowa, nie wiem czy ma przejechane nawet 5kkm, luz minimalny miała od nowości, bo nowa była montowana:).
Dbaj jedynie o dobre nasączenie stożka, bo wydaje mi się że widać mikro uszkodzenia na wirniku(chyba że tak jakoś światło się odbija od niego).
Tłuste ścianki w dolocie to normalka przy każdej suszarce na tradycyjnym łożyskowaniu.
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

:D :D :D A juz sie bałem ze cza bedzie regenerowac. Troszke oleju bylo w dolocie ale to tak minimalnie ze byl zwilzony, ale nie kopci jeszcze (przynajmnie nie zaobserwowalem nic takiego). Prosze nie krzyczcie na mnie :) ale kolejne pytanko o sprezyny zawieszenia pisałem do www.darstuning.com.pl oni handluja jamexami na allegro. I odpisali mi tak:
Sprężyny Jamex
-35mm 293zł
-60/40mm 263zł
-60mm 280zł
dobre sa ??? a cena??? jak juz cos to ktore wybrac??? bo rozne opinie o nich slyszalem.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Nie bierz na pewno -60, bo zostawisz gdzieś jeszcze przypadkiem miskę olejową:).
Ceny są bardzo niskie, ale też i sprężyny nie są jakieś najlepsze, aczkolwiek jakościowo w miarę ok:).
Jednak jeśli masz większe wymagania niż pośmiganie szybko po ulicy, to lepiej w coś konkretniejszego zainwestować.
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Ok. Miske bym zostawił :D a co dopiero intelcooler mam na wierzch na dole zderzaka :D. A jakies inne firmy eibach, apex albo cos jescze innego ile takie beda kosztowac??? bo nie moge za cholere znalesc cennika :D o co chodzi z tym 60/40 to jest przod -60 a tyl -40???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

60/40 tak jak piszesz

co do -60 to bym tak nie przesadzał, wystarczy jezdzić uważnie ale nie ma tragedi

-30 jamexa wyglądają prawie jak seria
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Ja mam w PGT 60/40 zrobiłem już 10,000km i nie widze żadnych minusów...Autko ładnie sie położyło, a nie jest przesadnie twarde(plomby nie wypadają jak na innych firmowych) na nasze polskie drogi to dobry wybór...na niektórych progach zwalniających trzeba uważać bo można miske zostawić :lol: :lol:
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Ma ktos moze fotki jak to wygląda na -40, -60/40, -60???

Zibi ty chyba masz h&r -60 ile płaciłeś???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Kolega kupil Jamex'a i okazalo sie, ze auto stalo jak oryginal, bo musisz brac pod uwage, ze stopien obnizenia liczony jest od seri, czyli np dziadkowego, niedzielnego uno ktory jest w oryginale nieco wyzszy od UT. Koncowy wybor padl na Weitec'a 60/40 i teraz autko faktycznie stoi nieco nizej niz poprzednio, ale w zasadzie i tak zastanawiam sie, czy naprawde ten wymiar. Jak chcesz, mozesz zobaczyc jak wyglada moj uniacz na springach Apexa. Dosc nisko i dosc twardo w zestawie z amorkami MM gazowkami. Weitec 60/40 ok 480zl, Apex prawdopodobnie 45/45 (auto podobnie stoi jak u kolegi) 595zl
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

60/60

Obrazek
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

jak chcesz zobaczyć -60 to patrz na moje w chwalimy sie, mam novitec -60 i amory koni no i troche prze.... ale mi się podoba
Obrazek
ODPOWIEDZ