hydroregulatory zaworów, a modyfikacjia turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

hydroregulatory zaworów, a modyfikacjia turbo

Post autor: kania_ »

Jak w temacie jakie sa plusy jakie minusy przy przerabianiu np. 1.2, 1.4 czy 1.6 16V na turbo?
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

pierwsza i zasadnicza różnica to "masa" szklanek i regulatorów hydraulicznych a co za tym idzie realne obroty maksymalne
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

akurat masa jest zblizona bo mechaniczne maja wkladki w postaci plytek
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

nie wiem jak z różnicą mas w fiacie ale w vw można wyczuć różnice w dłoni więc nie jest mała
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

temat dotyczy tylko i wyłacznie 1.2 1.4 1.6 16V fiata
czy po zaturbinowaniu tych sliników wystepuja problemy z hydraulika
mowimy o mocach ponad 200KM

p.s.
zastanawiam sie czy szukac jakiegos rozwiazania czy zostawic hydraulike
w 1.6 16V
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

jeżeli nic nie zmieniasz w max prędkości obrotowej silnika to nie zmieniaj nic w napędzie zaworów no chyba że wałek
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

A może dać Ci lepiej namiary i nr fona do mojego sąsiada on przywiezie Ci najnowsze 1,4 TURBO z FIATA ? tam juz w seri jest 150ps???

Tanio to nie będzie ale już coś takiego załatwiał z Włoch do sc...
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

mam juz 1.3 turbo
ale i tak docelowo idzie 1.6 16v bo głowica ma lepszy flow
najwyzej zrobie nowe glowiczki i zmienie regulacje na plytkowa
bo juz dopasowalem moje korby z pautera a teraz jestem wstadium
dopasowywania tlokow :P jak to tez zakonczy sie sukcesem
to jedyny problem to nowa lapa silnika, podpora poloski
no i najwiekszy problem te slawetne hydroregulatory
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

kania_ pisze:mam juz 1.3 turbo
ale i tak docelowo idzie 1.6 16v bo głowica ma lepszy flow
najwyzej zrobie nowe glowiczki i zmienie regulacje na plytkowa
bo juz dopasowalem moje korby z pautera a teraz jestem wstadium
dopasowywania tlokow :P jak to tez zakonczy sie sukcesem
to jedyny problem to nowa lapa silnika, podpora poloski
no i najwiekszy problem te slawetne hydroregulatory
Mówisz o takim 1.6 16V jak w palio/bravo/brawa itd??

Jak chcesz fotkę łapy to nie ma problemy. A podpory półosi tam nie ma.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

ja to wsadzam do una i chce spac ze skrzynia ut wiec podpore trzeba zrobic bo jakby zwykla skrzynia to n/p, a lape musze wydumac bo jest tam taka jak w punto i tipo a ja potrzebuje do uno chyba ze podluznice przerobie
ODPOWIEDZ