turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

a jaka może być przyczyna zjadania oleju ale nie przez turbo i nie kopci auto i płyn chłodzenia też czysty ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Jak bedziesz go krecil na obrotach, to zawsze wciagnie olej... Norma przewiduje takie objawy praktycznie w kazdym aucie wolnossacym, a co dopiero turbo. Wszystko zalezy oczywiscie od ilosci, ktora Ci spija. przyczyn nadmiernego spozycia moga byc np. gumki zaworowe, uszczeliniacze turbo, slabe pierscienie.
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?
Obrazek
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro
Obrazek
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

W PGT to max chyba 0,45 lub 0,50 więc sporawą masz róznice pierscienie około 120zł ze zniżkami GOETZA :wink:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

http://www.celkar.pl/Katalog/silnik/f2.html chodzi o grubosc pierscieni ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

o szczeline między końcami pierścienia gdy go włożymy do cylindra
Obrazek
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

No przecież napisałem chodzi Ci o luz na zamku :?: masz za duży :!: , ale to nie koniecznie pierscionki są padniete(a wyklepane już są mają luz jak w tłoku góra, dół :!: ) może już cylinder wylatany....masz próg na cylindrze :?:
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

ostry pisze:jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro
Luz zakmów pierścieni w pgt powinien być taki (w ut pewnie podobnie):
- I - 0,30-0,50
- II - 0,30-0,50
- III - 0,25-0,50

Ja do pgt kupowałem polskie primy i narazie nie mam na co narzekać - autko smiga a oleju nie ubywa :wink:

Co do ubywania oleju to mozesz zdjac przepływomierz i obejzec sobie czy ten gumowy waz z kolankami którym leci powietrze do turbiny, czy nie jest zaolejony od miesca gdzie podpięte jest odpowietrzenie skrzyni korbowej - stawiam ze bedzie 8)
Olej mogą jeszcze puszczaś uszczelniacze na zaworach :wink:
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 4:57 pm przez JARO_Cz-wa, łącznie zmieniany 1 raz.
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym 8)
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

skadubek pisze:ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym 8)
Fakt przeoczyłem sorry :roll:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ostry pisze:
Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?
koledzy robili ja z nimi jezdziłem dla towarzystwa, choś moje turbo też tam było robione, raz chyba 800 drugi raz coś mniej, raz kolega nawet był to sam sobie skręcał :)

jak byś jechał to powiedz że z opola polecili firme :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

próbował ktoś przekręcić turbo i puścić rurę nad skrzynią do ic czy to wyszło by ?
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ja tak mam, rura nad skrzynią idzie orginalnie w 1.3 i taką właśnie mam
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

da rade mieć 5 wtrysk i wolne obroty bo mi zalewa silnik na wolnych
Obrazek
ODPOWIEDZ