turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

turbo

Post autor: ostry »

pozwoliłem sobie zrobić temat o turbo ponieważ mam pare pytań i będe miał jeszcze
pierwsze dotyczy mbc i wskaźnika doładowania czyli gdzie to podłączyć,
jak by ktoś narysował
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 2:25 pm przez ostry, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
norbi
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: sob paź 22, 2005 7:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Głogów

Post autor: norbi »

MBC - http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mbc

Wskaznik doladowania masz przeciez seryjnie??
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

dzięki a powiedzcie mi coś o tym turbie i jak sprawdzić czy jest dobre jak mam go na stole a nie w aucie
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

NO CO Z WAMI NIE WIECIE ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Turbina firmy KKK.
możesz sprawdzić luz osiowy poruszając wirnikiem. Generalnie nie powinieneś nic wyczuć. Sprawdź czy wirnik obraca sie swobodnie, czy nie wyhamowuje go. Czy łopatki wirnika są proste, nie połamane.

Gdybyś miał ją w aucie to najważniejszą sprawą jest to czy nie puszcza oleju do dolotu.

To turbo siedziało u ciebie w racingu?
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

KKK z regoly nadaja sie do aut z pojemnoscia od 1,8L... Ta raczej tez na mala nie wyglada, natomiast o ile dobrze pamietam, do tego nalezy zakupic zewnetrzny WG
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Potencjal tej turbiny to jakies ~240km jesli to k14 :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

tak to k14 ale ile może ładować maksymalnie?
Obrazek
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Na oko z 1.6bara , wiecej nie ma sensu :oops:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

jaką firmę od turbin we wrocławiu polecacie i jak sprawdzić pierścienie bez wyciągania tłoków
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ja mogę polecić firmę turbo-julita

tylko oni mają dwie siedziby, jedna na krzywoustego a druga nie pamiętam nazwy ulicy, ale to jest boczna ulica od opolskiej jak się z wrocławia na brzeg wyjeżdża

chodzi o tą drugą byłem tam dwa razy, obie turbinki śmigają dobrze
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

ostry pisze:jak sprawdzić pierścienie bez wyciągania tłoków
Sprawdzić ciśnienie sprężania cylindrów :?:
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Chyba że głowica zdjęta to próba olejowa....
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Nie wiem co to proba olejowa (chyba ze mowa o nalaniu oleju i sprawdzanie czy przecieka) , ale lepiej bez glowicy sprawdzac o ile sie da , bo mierzac kompresje , mozna wybadac jakies nieszczelnosci w glowicy/zaworach , niz w pierscieniach
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

nom o to mi wałsnie chodziło :wink:
ODPOWIEDZ