zmiana głowicy

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

DeviL pisze:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45950 <-- to sie juz tykaja wloskich ? :twisted:
Chyba faktycznie boja sie wloskiej mysli technicznej :wink: Nie ma sie co dziwic, to niewatpliwie skomplikowane urzadzenia, nie to co honda, mitsu, etc :P
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

apac pisze:
DeviL pisze:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45950 <-- to sie juz tykaja wloskich ? :twisted:
Chyba faktycznie boja sie wloskiej mysli technicznej :wink: Nie ma sie co dziwic, to niewatpliwie skomplikowane urzadzenia, nie to co honda, mitsu, etc :P
wloskie auta maja humory , japonskie byc moze mniej :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

ktory z tych czujnikow bedzie mi pasowal? Wyswietlily sie przy wyborze ut 1.4 ale z tego co widze na obrazkach maja rozne parametry.
Załączniki
cz.JPG
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Jedz do motorino na wielicka , tam sa katalogi bedzie latwiej skoro masz watpliwosci :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

czujnik zmieniony. Jak sie silnik nagrzeje, to dalej niestety dymi, ale wyglada na to ze jest lepiej. Dopiero jak wiatraczek sie wlaczy to zaczyna niezbyt fajnie kopcic. Czy komputer sie musi jakos "przyzwyczaic" do nowego czujnika?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

blok 1.4 głowica 1.3 jaką uszczelkę dać?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

A czy nie sa te same uszczelki glowicy do 1.3t i 1.4t ? Wg katalogow sa , chyba ze sie myle
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Są inne w 1.3T i 1.4T.
Lepiej dać uszczelkę z 1.4T-przystosowana do ewentualnych overboostów:)
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

mouk80 pisze:
Zibi122 pisze:O ile dobrze rozumuje to zmniejszając komere spalania zwiekszasz stopień spręzania co moze powodować spalanie stukowe, i wydmuchiwanie uszczelki.
Bedzie tez miało dobre strony bo pewnie moc wzrośnie.

Podbierz komore na wzór tej z 1,4 i bedzie git.
Komora od 1.3 wlasnie jest podbierana.
Przy okazji chce ją troche poprawic i przydalaby sie do niej dokumentacja techniczna zeby gdzies sie za gleboko nie przewiercic. Czy ma ktos moze jakies rysunki techniczne albo cos w tym stylu?
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość. [/quote]
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

mouk80 pisze:
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość.
[/quote]
Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?
Tak, mialem robiony dokladnie taki sam ksztalt. kosztowalo mnie to zdaje sie 200zl. Moge Ci podac nr tel i adres firmy, ktora mi to zrobila w Krakowie.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
młody
Obserwator
Posty: 1
Rejestracja: pt paź 10, 2008 2:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

zawory w 1.4T i w 1.3T

Post autor: młody »

Panowie mam pytanie czy zawory z 1.3T i 1.4T różnią się od siebie ?? I jakie są wymiary zaworów chodzi mi głównie o średnice grzybka zaworowego.
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

JARO_Cz-wa pisze:
mouk80 pisze:
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość.
Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?[/quote]

Tak apropos. Po co się grzebać w jakiś głowicach 1,3 jak każda od SOHCA 1,4 NA pasuje? Mam taką założoną po portingu na dużych zaworach i motorownia generuje 184 konie i nic jej nie dolega.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
ODPOWIEDZ