to akurat gorzej, bo czym pompa mniejsza tym hamulce mocniejszeZibi122 pisze:Z tego co widzę w katalogu intercarsu to pompa od poloneza ma około 20 mm, a w uno standardowym 19 mm. Nie ma innych danych wiec nie moge nic wiecej powiedzieć. Koleś na AK o tym pisał.
witam pytanie o swap silnika z ut -->u
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No to ciekawe co piszesz bo w UT jest pompa 20 mm i 22 mm.Lui pisze:to akurat gorzej, bo czym pompa mniejsza tym hamulce mocniejszeZibi122 pisze:Z tego co widzę w katalogu intercarsu to pompa od poloneza ma około 20 mm, a w uno standardowym 19 mm. Nie ma innych danych wiec nie moge nic wiecej powiedzieć. Koleś na AK o tym pisał.
Co do hamowania to na 257 jest lepiej.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- pietro
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
- Miejscowość: Zimna Woda
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
chyba kupie te 257 mm a raczej napewno i tutaj moje pytanie odrazu jakie felgi wiemze minimum to 14" tylko jaki rozmiar opony ? najlepiej juz zimowej . A co do pompy to przeciez można chba założyć całe serwo z pompą od sieny czy jakiegoś innego wynalazku tak mi sie zdaje..Zibi122 pisze:http://www.allegro.pl/item249174688_przednie_zwrotnice_kpl_siena_palio.html
tu masz komplet za 200 zł . Jak się dogadasz to pewnie za połowe wyrwiesz same zaciski, jarzma i tarcze. Dopytaj tylko czy to 257 czy 240.
A to jest ng GG:4115891 do kolesia z łodzi co sprzedaje takie rzeczy. Moze on bedzie miał.
Jezeli chodzi o róznice to w zalezności od rocznika są albo z tłoczkiem 48 mm albo 52 mm.
pozdr
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli chodzi o 14" to najlepiej 185 lub 175 felga 5,5 lub 6 cali ale to zalezy co się fajnego trafi. Profil opony to nie wiecej niż 65.
Co do pompy to mozesz zostawić z UNO zwykłego a dopiero jak bedzie za mała to mozesz szukac z UT lub czegoś wiekszego. Ja mogę tylko powiedzieć ze ciężko cos dopasowac bo miejsca jest mało.
Mi się udało wsadzić od alfy 145 ale wymaga to przerobienia zbiorniczka wyrównawczego ( trzeba go opalarką uformowac ) oraz skrócenia dzwigni idącej do serwa i pompy o 1,5 cm . Ja to sciałem i pospawałem na zakładkę ale zawsze jest to element już bezpieczeństwa i do tej pory się zastanawiam czy dobrze zrobiłem i czy spaw wytrzyma. Jednak siła z jaką działa się na pedał hamulca szczególnie w awaryjnych sytuacjach jest dość znaczna.
Tak jak na fotrce widać zostało to pospawane.
Co do pompy to mozesz zostawić z UNO zwykłego a dopiero jak bedzie za mała to mozesz szukac z UT lub czegoś wiekszego. Ja mogę tylko powiedzieć ze ciężko cos dopasowac bo miejsca jest mało.
Mi się udało wsadzić od alfy 145 ale wymaga to przerobienia zbiorniczka wyrównawczego ( trzeba go opalarką uformowac ) oraz skrócenia dzwigni idącej do serwa i pompy o 1,5 cm . Ja to sciałem i pospawałem na zakładkę ale zawsze jest to element już bezpieczeństwa i do tej pory się zastanawiam czy dobrze zrobiłem i czy spaw wytrzyma. Jednak siła z jaką działa się na pedał hamulca szczególnie w awaryjnych sytuacjach jest dość znaczna.
Tak jak na fotrce widać zostało to pospawane.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Jak co mam 4 stalowki 14" 165/70/14 do spylenia (niby zimowki ale wg mnie na tym sie chyba juz smigac nie da z uwagi na wiek opon)pietro pisze:chyba kupie te 257 mm a raczej napewno i tutaj moje pytanie odrazu jakie felgi wiemze minimum to 14" tylko jaki rozmiar opony ? najlepiej juz zimowej . A co do pompy to przeciez można chba założyć całe serwo z pompą od sieny czy jakiegoś innego wynalazku tak mi sie zdaje..Zibi122 pisze:http://www.allegro.pl/item249174688_przednie_zwrotnice_kpl_siena_palio.html
tu masz komplet za 200 zł . Jak się dogadasz to pewnie za połowe wyrwiesz same zaciski, jarzma i tarcze. Dopytaj tylko czy to 257 czy 240.
A to jest ng GG:4115891 do kolesia z łodzi co sprzedaje takie rzeczy. Moze on bedzie miał.
Jezeli chodzi o róznice to w zalezności od rocznika są albo z tłoczkiem 48 mm albo 52 mm.
pozdr
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
- pietro
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
- Miejscowość: Zimna Woda
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
takie coś spasi http://moto.allegro.pl/item254310808_fe ... _x_14.html pod rozmiar 185/60Zibi122 pisze:Jezeli chodzi o 14" to najlepiej 185 lub 175 felga 5,5 lub 6 cali ale to zalezy co się fajnego trafi. Profil opony to nie wiecej niż 65.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mysle ze spokojnie tylko nie wiem jak bedzie z wystawaniem felg. Maja dość spore ET ale kojarzy mi się, że kolega ma takie i lekko tył obciera przy mocnych dołkach. Fakt, że ma springi -35 mm wiec moze przy serii bedzie oki.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Najlepiej całą belkę bo bedzie mniej roboty.
Jak nie całą belkę to musisz pod tarcze dać dystanse takie jak w F 125p były 5mm blachy. Reszta powinna pasowac.
Jak nie całą belkę to musisz pod tarcze dać dystanse takie jak w F 125p były 5mm blachy. Reszta powinna pasowac.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
lol to szukasz najblizej ciebie sklepu i podbijasz , kolesie wiedza co doradzic i jak dobrac , ostatnio kolega dorobil sobie 4 przewody olejowe do lanci turbopietro pisze:hmm nie kumam z tych węży nic jak mam sobie dobrać do chłodnicy oleju a końcówkiDeviL pisze:http://www.tubes.com.pl/itd itp hehe
pozdr
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
- pietro
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
- Miejscowość: Zimna Woda
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
no i właśnie dotarł do mnie silnik i pierwsze co obadałam turbine i są naloty oleju w układzie dolotowym ale co dziwne też jest nalot na przepływomierzu (chyba tak sie to nazywa) jest kupe kabli z których nic kompletnie nie kumam w krutce zamiszcze jakąś fo te to może pomożecie podłączyć ... a i na turbinie jest luzik delikatny hmm chyba będzie remoncik na dzieńdobry..
pozdrawiam
pozdrawiam
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
nie ruszaj jak jeszcze nie odpaliłeś
może jest dobra a tak to na dzień dobry jeszcze zepsujesz
może jest dobra a tak to na dzień dobry jeszcze zepsujesz
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl