Turbina IHI VL-7 a Garett T2

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Turbina IHI VL-7 a Garett T2

Post autor: Ósmy »

Witam mam pytanie czy można zastosować turbinę Garretta T2 z Punto 1,7TD do PGT? Jakie są plusy i minusy, co trzeba przerabiać jeżeli da się to założyć.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Turbina IHI VL-7 a Garett T2

Post autor: JacekGD »

Ósmy pisze:Witam mam pytanie czy można zastosować turbinę Garretta T2 z Punto 1,7TD do PGT? Jakie są plusy i minusy, co trzeba przerabiać jeżeli da się to założyć.
Seryjna turbinka z GT jest bardzo dobrym świstakiem i do 160KM powinna spokojnie wystarczyć, nie ma laga i szybko zaczyna pompować, także sie zastanów czy chcesz zmian ;)
A duchawka z 1,7TD, zapewnie wczesniej zacznie pompować ale i też szybciej sie skończy zabawa .... chiba


pozdrofffa
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

Chyba odpuszczam ta Turbinę regeneruję swoja. ;) Dzięki :)
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
ODPOWIEDZ