Podziekowania

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Podziekowania

Post autor: dr kozioł »

Chcialem w tym miejscu podziekować koledze hz10 ktory okazal mi bezinteresowna pomoc na zawodach w Starachowicach
Takich ludzi sie ceni. :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Napisz co się stało??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

na pierwszym przejezdzie rozerwalo mi waz wodny w wyniku czego wyjechala za chwile uszcz. pod glową ( a moze bylo odwrotnie - tego juz nie dojde)
kolega Hz na szybko wytrepanowal jakis przewod z garazu + jakas rurka na polacznie i mozna bylo zalac wode. - niestety auto niebardzo nadawalo sie juz na wyscigi:)
z doswiadczenia powiem ze jesli sie chce dmuchac wiecej niz jakies tam 1,5 i w miare bezproblemowo to chyba mus zaoringowac.
chociaz spesso troche pozylo na sporych cisnieniach..
zdejme glowe w wolnej chwili to zrobie jej zdjecie i zamieszcze:)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

W dohc-ach 1.6-2.0 wg GC ori UPG daje rade do 1.9 bara okolo , btw tobie walnelo pewnie tak jak mnie , z uwagi na strate wody i spora temp :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

a ja wiem ze powyzej 1.6 bara w dohc "na 2 baba wrozyła"
moze z 1.6 na 80 ale na 84 jest malo miesa miedzy cylindrami
a uszczelka malo stabilna
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

kania_ pisze:a ja wiem ze powyzej 1.6 bara w dohc "na 2 baba wrozyła"
moze z 1.6 na 80 ale na 84 jest malo miesa miedzy cylindrami
a uszczelka malo stabilna
zgadzam sie w caler rozciągłości
wystawie silnik na sprzedaz ale bedzie juz zaoringowany zeby przyszly uzytkownik nie narzekał
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

kania_ pisze:a ja wiem ze powyzej 1.6 bara w dohc "na 2 baba wrozyła"
moze z 1.6 na 80 ale na 84 jest malo miesa miedzy cylindrami
a uszczelka malo stabilna
Jak kukalem na silnik to bylo sporo "miesa" , wydaje sie ze wiecej niz w mitsu 4g63t , ktore daja rady do 2 bar (wczesniej leci tlok,korba) :twisted: ale i tak ja bym osobiscie nie smigal powyzej 1.5 bara bez oringowania , zakucia ,itp :twisted:
PS: wlasnie czekam na uszczelke cometica :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ