2 sprawy - cisnienie doladowania, "puchniecie"powy
-
- Użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
- Miejscowość: Jarosław
- Auto: Inne
2 sprawy - cisnienie doladowania, "puchniecie"powy
Aljo.
Sprawa ma sie tak: auto pracuje na 0,5 bara - poprzedni wlasciciel twierdzil, ze skrecil doladowanie ze wzgledu na spalanie. Stad pytanie pierwsze - czym zwieksza sie cisnienie doladowania? Barzdo prosze o lopatologiczne wytlumaczenie - co przekrecic, o ile i jak mocno:)
Secondo: auto wyraznie traci moc w wyzszym zakresie obrotow. Uzytkowy zakres to do ok.3800 obr, pozniej widac, ze silnik bardzo sie meczy. Jaka moze byc przyczyna? Na tym "setupie" auto osiaga z duzym bolem 160kmh i to wszystko.
Z gory dzieki za jakiekolwiek dobre rady;)
Sprawa ma sie tak: auto pracuje na 0,5 bara - poprzedni wlasciciel twierdzil, ze skrecil doladowanie ze wzgledu na spalanie. Stad pytanie pierwsze - czym zwieksza sie cisnienie doladowania? Barzdo prosze o lopatologiczne wytlumaczenie - co przekrecic, o ile i jak mocno:)
Secondo: auto wyraznie traci moc w wyzszym zakresie obrotow. Uzytkowy zakres to do ok.3800 obr, pozniej widac, ze silnik bardzo sie meczy. Jaka moze byc przyczyna? Na tym "setupie" auto osiaga z duzym bolem 160kmh i to wszystko.
Z gory dzieki za jakiekolwiek dobre rady;)
FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Najlepiej zapodac sobie mbc/ebc do sterowania przy ebc trzaby miec piggy zeby wysterowac sobie , najprosciej to sruba na tegesie do WG , no i trza wiedziec jakie seryjnie bylo max doladowanie i do tego dazyc
Ja bym i tak nie ruszal bez afr sondy

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Przy tej turbinie nie ma regulacji bez MBC.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
- Miejscowość: Jarosław
- Auto: Inne
No i chyba wszystko jasne.
1)dwie krzywki na walku starte o ponad 1mm,
2)wydmuchana uszczelka pod kolketorem dolotowym i wydechowym
Glowica po sciagnieciu dostala maly przeglad, dol silnika wporzadku!
Myslicie, ze dlatego tak bardzo nie chcialo mu sie jechac?
W miedzyczasie zrobilem wydech - 55mm z nowym downpipe, tlumik koncowy przelotowy o takiej samej srednicy. Moze go jeszcze odetka.




1)dwie krzywki na walku starte o ponad 1mm,
2)wydmuchana uszczelka pod kolketorem dolotowym i wydechowym
Glowica po sciagnieciu dostala maly przeglad, dol silnika wporzadku!
Myslicie, ze dlatego tak bardzo nie chcialo mu sie jechac?
W miedzyczasie zrobilem wydech - 55mm z nowym downpipe, tlumik koncowy przelotowy o takiej samej srednicy. Moze go jeszcze odetka.




FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo