ziuzio pisze:A jaką w końcu założyłeś głowicę?
Są spaliny w układzie chłodzenia?Jeśli nie ma, to szukaj gdzieś wycieku, może jest niewielki i wszystko od razu paruje:).
Założyłem tą nową przerobioną. Gołym okiem nie da sie tam w niej nic wadliwego znalezc, ale fakt faktem ze jak kupilem auto to na tej starej duzo mniej dymiło, tylko ze ona wyglada znacznie gorzej i ma dziure w kanale dolotowym albo wydechowym bo juz nie pamietam ktory, taka ze tam nawet dlugopis da sie włożyć.
Spalin w ukladzie chlodzenia raczej nie ma.
Cos nie moge dojsc z tym autem do porzadku:(
Wnioskując z Twojej wypowiedzi, to chyba masz niewymienione uszczelniacze zaworowe, tylko założoną głowicę taką jak ją kupiłeś:).
Wymień uszczelniacze zaworowe, może pomoże.
z tego co piszesz to zmien fachowca który ci to składa bo po pierwsze:
- kto zakłada głowicę niewiadomego pochodzenia bez sprawdzenia zaworów(docierania)
po drugie :
- jezeli kupujesz uzywaną głowicę to wypadałoby sprawdzić jej szczelność.
I wtedy jak juz to masz wykluczone szukać dalej.
A jak przeczyta łem że juz dwa razy ściągałeś głowicę to chyba coś nie gra.... nie uważasz??
tommy06 pisze:z tego co piszesz to zmien fachowca który ci to składa bo po pierwsze:
- kto zakłada głowicę niewiadomego pochodzenia bez sprawdzenia zaworów(docierania)
po drugie :
- jezeli kupujesz uzywaną głowicę to wypadałoby sprawdzić jej szczelność.
I wtedy jak juz to masz wykluczone szukać dalej.
A jak przeczyta łem że juz dwa razy ściągałeś głowicę to chyba coś nie gra.... nie uważasz??
fachowca zmienilem niedawno, bo poprzedni sie faktycznie srednio sprawdzil
Co do ubytku wody to mi sie jeszcze jedna rzecz przypomniala. Jak jednego dnia troche uniakiem pojezdzilem (ok 300km) to potem bylo mokro pod nogami troche po obu stronach. Co prawda pogoda byla raczej deszczowa no ale wydawalo mi sie ze to raczej niemozliwe zebym tyle wody od moich butów bylo. No i od jakiegos czasu mi działa nie wiem czemu na stałe ogrzewanie obojetnie jak sobie temperature chce ustawic.
Silnik byc moze przez to mi sie tez tak dlugo nagrzewa, bo nawet po ponad 10km jeszcze nie dochodzi do optymalnej temp, a na tym samym dystansie moj dieselek juz jest dawno cieply.
Moze to jest przyczyna tych wyciekow? Czy to mozliwe?
wycieki zatamowane. plynu chyba juz nie ubywa. Nie mialem kiedy cos wiecej km przejechac ale chyba jest juz ok. Czy to jest mozliwe zeby za dymienie z wydechu odpowiadalo podawanie zbyt wiele paliwa przez wtryskiwacze?
ziuzio pisze:Możliwe, najczęściej w przypadku uszkodzonego czujnika temperatury przy termostacie.
Wszystko zależy od koloru i zapachu dymu w z wydechu:).
Czujnik wymienie, moze to przez niego mi sie tak auto wolno nagrzewa.
Pachnie benzyna i z wydechu i ogolnie w calym aucie. A da sie jakos wyregulowac dawkowanie wtryskiwaczy?
Ten czujnik bedzie pasowal?
FACET 7.3000
Czujnik temperatury płynu chłodzącego
Informacje Inter Cars o towarze:
indeks: 1 830 000
opis : EPS czujnik temperatury wody FIAT M16
producent: EPS
Ograniczenia
TECDOC-Nr silnika: 18372
Numery zwyczajowe
1.830.000
530 000
Jakims piggybackiem pewnie ustawisz paliwo np ecumasterem , a co do czesci to polecam www.celkar.pl , bedzie moze taniej i wiekszy wybor czesci do wlochow
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
DeviL pisze:Jakims piggybackiem pewnie ustawisz paliwo np ecumasterem , a co do czesci to polecam www.celkar.pl , bedzie moze taniej i wiekszy wybor czesci do wlochow
jestem umowiony na za tydzien do firmy http://www.projectxs.pl z krakowa.
Moze oni cos z tym zrobia i moze faktycznie sie ecumastera tam zalozy.
DeviL pisze:Jakims piggybackiem pewnie ustawisz paliwo np ecumasterem , a co do czesci to polecam www.celkar.pl , bedzie moze taniej i wiekszy wybor czesci do wlochow
jestem umowiony na za tydzien do firmy http://www.projectxs.pl z krakowa.
Moze oni cos z tym zrobia i moze faktycznie sie ecumastera tam zalozy.
a pisal kisiel na pewnym forum ,ze wloskich sie nie tyka Chyba lui montowal w swoim ecumastera wiec go pytaj jak dziala
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Mnie się wydaje że jeżeli auto SERYJNE jest zalewane przez paliwo to się nie kupuje ecumastera żeby to wyeliminować tylko się szuka usterki, wymienia się (ew naprawia) a dopiero później się montuje "gadżety"....
Ale pewnie się nie znam i w uno się robi inaczej....
tommy06 pisze:Mnie się wydaje że jeżeli auto SERYJNE jest zalewane przez paliwo to się nie kupuje ecumastera żeby to wyeliminować tylko się szuka usterki, wymienia się (ew naprawia) a dopiero później się montuje "gadżety"....
Ale pewnie się nie znam i w uno się robi inaczej....
turbo nie jest seryjne, wtryski nie sa seryjne, glowica tez juz nie seryjna, pojemnosc silnika nieco wieksza, uklad dolotowy i zaplonowy zmieniony.
No i trzeba to jakos wyregulowac, moze poprzez ecumastera. Nie wiem co zrobia, ale mam nadzieje ze w koncu bedzie z autkiem wszystko ok