czy ktoś czipował już swoje uno ??
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
czy ktoś czipował już swoje uno ??
tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM) 
lancia dedra 2.0t
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??
"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę)marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM)
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??
gdzieś widziałem oferte ze 105 na 130KM ale chyba gdzieś na nie polskiej stronieKYS pisze:"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę)marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM)
lancia dedra 2.0t
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??
może ten czip nie miał nic wspólnego z podnoszeniem ciśnienia doładowaniamarcin77 pisze:gdzieś widziałem oferte ze 105 na 130KM ale chyba gdzieś na nie polskiej stronie
Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??
Mozna zrobic program i recznie ustawic cisnienie doladowania - to nie problem. Problemw tym ze komputer w uno (przynajmniej 1.3) jest nieprogramowalnyKYS pisze:"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę)marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM)
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??
właśnie tak mi się wydawałocolin pisze:Problemw tym ze komputer w uno (przynajmniej 1.3) jest nieprogramowalny
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A dlaczego jest nieprogamowalny??
Czy nie można w nim wymienić eproma ??
Czy nie można w nim wymienić eproma ??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
kilka adresów znalezionych
http://www.dbilas.de/English/Chip-Tuning%20Fiat.html
http://www.chippoint.com/index.html?url ... index3.htm
http://www.hyper-chip.jp/list/list-fiat.htm
ciekawe czy w polsce kto ma pod trurbo, pewnie vtech bo mają fiacika
http://www.dbilas.de/English/Chip-Tuning%20Fiat.html
http://www.chippoint.com/index.html?url ... index3.htm
http://www.hyper-chip.jp/list/list-fiat.htm
ciekawe czy w polsce kto ma pod trurbo, pewnie vtech bo mają fiacika
lancia dedra 2.0t
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
przyjedz do mnie to ci go tak zchipuje ze bedziesz sie bal nim jezdzicmarcin77 pisze:kilka adresów znalezionych
http://www.dbilas.de/English/Chip-Tuning%20Fiat.html
http://www.chippoint.com/index.html?url ... index3.htm
http://www.hyper-chip.jp/list/list-fiat.htm
ciekawe czy w polsce kto ma pod trurbo, pewnie vtech bo mają fiacika
15min i
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
No niestety z manualem ciezko, bo trzeba metoda prob i bledow krecic.marcin77 pisze:zrób całego manuala i wrzuć na forum to może pobawie sięcolin pisze:Haslo srubokret i zaworek z akwarium + afr na chwile i starczy na seryjne turbo...leon20vt pisze:HASŁO : SMT6, tylko afr (pewnie komp do zestrojenia) brak
SMT6 oczywiscie jest dobrym pomyslem jezeli pozbywac sie przeplywki i dawac wieksze turbo. SMT6 i seryjna przeplywka to strata kasy...