Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym"
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
paullo
Użytkownik
Posty: 138 Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A
Post
autor: paullo » pn wrz 03, 2007 4:06 pm
czesc wam, mam pytanie, jakie powinno być ciśnienie w cylindrach w pgt.
ja ostatnio mierzyłem i wyszło mi na ciepłym silniku od 7,6 do 7,8
dodam , że silnik ma zrobione 150 000
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » wt wrz 04, 2007 8:12 am
mało
10 powinno byc conajmniej
a fabryka to pewnie kolo 11 ma.
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » wt wrz 04, 2007 3:27 pm
Srednio dla turbo 10-12 , dla wolnossaka wiecej
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180 Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:
Post
autor: Pumba_bielsko » śr wrz 05, 2007 4:52 pm
dobre masz ciśnienie ciśnienie seryjne wynosi 7.9 albo 8.1 11--12 to dla wolnossą cych a od 17 juz dizle sie zaczynaja
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334 Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: Luu » śr wrz 05, 2007 4:54 pm
Ja też sie nad tym zastanawiałem...
Ostatnio zmieniony wt wrz 25, 2007 1:40 pm przez
Luu , łącznie zmieniany 1 raz.
Uno Turbo 1.4 mk2
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr wrz 05, 2007 5:54 pm
Pumba_bielsko pisze: dobre masz ciśnienie ciśnienie seryjne wynosi 7.9 albo 8.1 11--12 to dla wolnossą cych a od 17 juz dizle sie zaczynaja
to ja mam silnik lepszy niż seryjnie a moja książka kłamie w takim razie
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » śr wrz 05, 2007 6:37 pm
Panowie nie mylcie st sprezania z cisnieniem w cylindrze
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr wrz 05, 2007 11:57 pm
DeviL pisze: Panowie nie mylcie st sprezania z cisnieniem w cylindrze
to chyba nie do mnie
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » czw wrz 06, 2007 8:22 am
puma_bielsko podaje stopien sprezania a to zupelnie co innego niz cisnienie w cylindrach
tak jak napisalem wyzej minimum 10 powinno byc,
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw wrz 06, 2007 2:33 pm
Granica zużycia w silniku 1,3 T podają około 5
paullo
Użytkownik
Posty: 138 Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A
Post
autor: paullo » czw wrz 06, 2007 5:46 pm
z tego co słyszałem stopień sprężania jest to dana ilość sprężona ileś razy czyli np. 10:1
ciśnienie sprężania to rzeczywiste ciśnienie w cylindrach
czyli np. 7,8
moge się mylić
~~~~~~~~~~
paullo
Użytkownik
Posty: 138 Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A
Post
autor: paullo » czw wrz 06, 2007 5:53 pm
założyłem taki temat bo włożyłem większą turbinke i tak samo jak seryjna bije mi tylko do 1 bar, i tak się zastanawiałemcze czasem już silnik nie jest wysłużony, ale mi się wydaje, że jak na turbo bęzyne to 7,8 na cylindrach to chyba nie jest źle
ostatnio mierzyłem z LUI-m afr i jest ok nie spada przy mocnej jeździe niżej niż 12,5
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » czw wrz 06, 2007 6:58 pm
paullo pisze: założyłem taki temat bo włożyłem większą turbinke i tak samo jak seryjna bije mi tylko do 1 bar, i tak się zastanawiałemcze czasem już silnik nie jest wysłużony
A silnik czymś wystrojony? Jak sterujesz ciśnieniem doładowania?
paullo
Użytkownik
Posty: 138 Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A
Post
autor: paullo » czw wrz 06, 2007 7:31 pm
silnik seria, założyłem tylko gerrett t25 z nissana sx200,MCB i zawór upustowy ale nawet jak zdejme wężyk z zaworka który steruje ciśnieniem turbo to jest bez zmian 1 bar i koniec
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180 Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:
Post
autor: Pumba_bielsko » czw wrz 06, 2007 9:17 pm
zgadza sie chłopaki (zawsze myla mnie sie te dwie wartosci) dzieki za sprostowanie mnie