MBC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

ziuzio pisze:Można :wink: , ale nie da to takiego efektu jak w UTcie, na D są lepsze i inne sposoby:).
no tyle ze chyba juz nie takie tanie jak montaz MBC.
A dlaczego przy D efekt mbc jest slabszy?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Zależy czy wogóle jest WG w dmuchawce, niektóre nowsze TD mają tylko zmienną kierownicę spalin i w dodatku sterowaną przez jakiś zaworek i ECU, więc bez wirusa nic nie zdziałasz.
Jeśli jest WG, to z reguły pompa ma trochę zapasu i można dmuchnąć ~0.2 więcej i odczuć jakaś zmianę na plus.
Nie wiem jak jest w Multijetcie, ale pewnie WG nie ma, bo jest to całkiem nowoczesna konstrukcja.
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Doładowanie silnika 1.3 Multijet 16v gwarantuje turbosprężarka z zaworem "waste gate" i "intercooler", a wkrótce dostępna będzie także wersja o zmiennej geometrii, pozwalająca osiągać jeszcze większą moc i moment.
Silnik 1.3 Multijet 16v, posiada ponadto urządzenie EGR sterowane elektronicznie oraz urządzenie do chłodzenia spalin.
Wastegate jest.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
ODPOWIEDZ