
Ósmy- Punto GT 1,4 Turbo
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Ósmy- Punto GT 1,4 Turbo
Witam jestem nowy na tym forum mam kilka pytan ale to z czasem a teraz konkretnie co to jest??? Co sie stanie jak zaślepie oba weżyki i wyeliminuje to coś?


Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 6:27 pm przez Ósmy, łącznie zmieniany 1 raz.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Prawdopodobnie jest to układ od oparów paliwa. NIe koniecznie to musi być
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- paullo
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: N Y S A
ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk
ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Hmm narazie stoi u znajomego mechanika i czeka na nowa głowice bo ta z ritmo 1,5 mi nie siadła. Hmm ktos bawił sie w montaz gazu lecz podobno szybko zrezygnował(niesekwencja) i gdzies na forum wyczytalem ze lubieli zamienic dwa wezyki ktores i tez sie tak dzieje.paullo pisze:ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk
ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Koledzy mam pytanko przy turbinie jest takie cięgno to jest ten WG? I druga sprawa czy to cięgno powinno sie rekach kręcić tzn chodzi mi o to czy ręką powinienem go wcisnąć? Bo u mnie niestety nie da się nim ruszysz może przez to turbo bije mi 1,5 bara??? 

PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
zależy jak masz mocną rękę
u mnie ledwo co ruszam, a w 1.3 to bez jakiejś dźwignie nie ruszyłem a ładowało ~ 0,6 ale wcześniej było zablokowane i ładowało właśnie z 1,5bara
odłącz cięgno i zobacz czy sama klapka lekko chodzi

u mnie ledwo co ruszam, a w 1.3 to bez jakiejś dźwignie nie ruszyłem a ładowało ~ 0,6 ale wcześniej było zablokowane i ładowało właśnie z 1,5bara
odłącz cięgno i zobacz czy sama klapka lekko chodzi
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl