Ósmy- Punto GT 1,4 Turbo

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Ósmy- Punto GT 1,4 Turbo

Post autor: Ósmy »

Witam jestem nowy na tym forum mam kilka pytan ale to z czasem a teraz konkretnie co to jest??? Co sie stanie jak zaślepie oba weżyki i wyeliminuje to coś?

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 6:27 pm przez Ósmy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Prawdopodobnie jest to układ od oparów paliwa. NIe koniecznie to musi być
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

Aha fajnie by bylo bo jak nie to musze sie gdzies w takie cos zaopatrzyc ... a co PGT regoluje cisnienie doladowania bo u mnie turbina cisnie 1,5b. po czym zapalala sie kontrolka wtrysku i zaczynal szarpac... aha dodam mialem peknieta glowice obecnie jestem na etapie szukania glowicy...
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Pewnie jest gdzieś nieszczelność w przewodach np. do WG
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

Tak masz racje w podpisie doprowadzić do oryginału, a nie jakieś kombinacje. Tak to jest kupić auto od kogoś... Narazie to zastanawiam czy mogę założyć głowice z Ritmo 1,5.
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Nie ma na świecie tanich dobrych PGT :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

No wiesz za tą kasę mogłem kupić CC bo SC raczej bym nie kupił.. Ale zawsze marzyłem o PGT i mam :] taki jak chciałem rocznik wyposażenie kolor itp. Tylko silnik muszę sobie zrobić.
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

to tylko powodzonka w pracach :wink:
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

Dzięki :)
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

na zdjeciu zaznaczony zawor swrotny par paliwa - mozna wyeliminowac.
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

dr kozioł pisze:na zdjeciu zaznaczony zawor swrotny par paliwa - mozna wyeliminowac.
Dzięki serdeczne dobry człowieku; bo już myślałem że to coś ważnego! :)
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk

ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

paullo pisze:ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk

ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
Hmm narazie stoi u znajomego mechanika i czeka na nowa głowice bo ta z ritmo 1,5 mi nie siadła. Hmm ktos bawił sie w montaz gazu lecz podobno szybko zrezygnował(niesekwencja) i gdzies na forum wyczytalem ze lubieli zamienic dwa wezyki ktores i tez sie tak dzieje.
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

Koledzy mam pytanko przy turbinie jest takie cięgno to jest ten WG? I druga sprawa czy to cięgno powinno sie rekach kręcić tzn chodzi mi o to czy ręką powinienem go wcisnąć? Bo u mnie niestety nie da się nim ruszysz może przez to turbo bije mi 1,5 bara??? :roll:
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

zależy jak masz mocną rękę :P

u mnie ledwo co ruszam, a w 1.3 to bez jakiejś dźwignie nie ruszyłem a ładowało ~ 0,6 ale wcześniej było zablokowane i ładowało właśnie z 1,5bara

odłącz cięgno i zobacz czy sama klapka lekko chodzi
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ