Swiece z P.GT do U.T 1,4 recing NGK a moze Denso??

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Swiece z P.GT do U.T 1,4 recing NGK a moze Denso??

Post autor: Killer »

Jak w temacie, czy ktos sprawdzal?? w UT jest np. NGK BCPR7ET dla 100-118 KM w zaleznosci od modelu, jako ze P.GT ma silnik 1,4 ale doladowanie w seri grubo wyzsze, NGK proponuje BCPR6ET.... gdzie paradoksalnie takowe swiece wystepuja rowniez w wolnossacych volvach, citroenach. A moze z racji przyrostu mocy, wiekszego doladowania zalozyc cos od Fiata Coupe??
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

zaloz fabryczne od una - dadza rade napewno
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Kilka tygodniu temu zakupilem SplitFire katalogowo do UT.... Nie polecam, przy podniesionym doladowaniu, potrafia niesympatycznie przerywac. Przetestowalbym Denso Iridium, ale koszt 50 zl /szt i perspektywa ze pojda na polke jak SplitFire jakos mnie nie dopinguje
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

tydzień temu założyłem ngk 3-elektrodowe i przy 1 barze dają rade
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ja męczę Denso Iridium Power o stopień zimniejsze(IK24) niż zalecane na doładowaniu 1.2 i działają bezproblemowo:).
Zaś u kolegi są nawet o dwa stopnie zimniejsze(IK27) i również świetnie się sprawują.
Zero problemów z odpalaniem, zawsze ładnie wypalone:), moim zdaniem warto!
ODPOWIEDZ