wsadziłem do mojego kropka turbine garrett t25 z nissana sx 200 i nawet na odłączonym wężyku do zaworka przy turcinie niechce bić więcej niż 0,8-0,9 bara
dodam , że wszystkie przewody od sterowanie ciśnieniem te na podszybiu mam poodłanczane jak go już kupiłem
zastanawiam się dlaczego tak jest
4 miesiące temu jak go kupiłem to na oryginalnej turbinie IHI szedł dość dobrze, potem dałem do regeneracji i już była kiszka, niedawno zmieniłem na t25 z nissana i dalej tak jakby zamulał, niechce przekroczyć 1 bar
wieksza turbina i też niechce bić
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
skróć bardziej ramie od siłownika wastegate może jest tak że się otwiera już od samego ciśnienia spalin....
najlepsza metoda żeby sprawdzić czy to WG to weź i zablokuj klapkę na stałe w pozycji zamkniętej , nawet jakimś drutem weź przywiąż tak żeby na 100% się nie otwierała i zrób jazdę próbną
najlepsza metoda żeby sprawdzić czy to WG to weź i zablokuj klapkę na stałe w pozycji zamkniętej , nawet jakimś drutem weź przywiąż tak żeby na 100% się nie otwierała i zrób jazdę próbną
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
wypalony zawór=wysoka temperatura spalin= mało paliwa=mało spalin=mała prędkość wirnika=niskie ciśnienie doładowania
ja w następnym tygodniu będę codziennie we wroławiu, będę w racał w okolicach 14-15tej, jakbyś mógł i chciał to można się zgadać na zjezdzie z autostrady i przejechać się z szerokopasmówką w celu sprawdzenia paliwa
jak wyjdzie za ubogo to moze byc pompa paliwa
a jak wyjdzie za bogato to są nieszczelności

ja w następnym tygodniu będę codziennie we wroławiu, będę w racał w okolicach 14-15tej, jakbyś mógł i chciał to można się zgadać na zjezdzie z autostrady i przejechać się z szerokopasmówką w celu sprawdzenia paliwa

jak wyjdzie za ubogo to moze byc pompa paliwa
a jak wyjdzie za bogato to są nieszczelności
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Jeśli komprecha jest w porządku i WG szczelny, to w pierwszej kolejności sprawdź dolot, w tym i DV(lub BOV).
Dalej tak jak pisze Lui, sprawdź afr, nieodpowiedni także nie pozwoli turbosprężarce na wkręcanie się:). Warto też sprawdzić zapłon, może zbyt wczesny?
Poza tym, jakie masz sterowanie WG? Masz wpięty jakiś mbc, jakiś zaworek elektryczny; może w tym tkwi przyczyna:)?
Dalej tak jak pisze Lui, sprawdź afr, nieodpowiedni także nie pozwoli turbosprężarce na wkręcanie się:). Warto też sprawdzić zapłon, może zbyt wczesny?
Poza tym, jakie masz sterowanie WG? Masz wpięty jakiś mbc, jakiś zaworek elektryczny; może w tym tkwi przyczyna:)?
- paullo
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: N Y S A
dobra lui, przedzwonie w tygodniu to się zgadamy na zjeżdzie z autostrady,
nieszczelności w dolocie raczej nie ma bo już klika razy sprawdzałem,
oryginalny zawór upustowy też odłączyłem
najprawdopodobnie będzie tak jak lui pisze bo jak mu depne to napoczątku dość długo zamula zanim zacznie przyśpieszać
musze jeszcze wymienić filterek paliwa bo jak kupiłem to jeszcze niewymieniałem
nieszczelności w dolocie raczej nie ma bo już klika razy sprawdzałem,
oryginalny zawór upustowy też odłączyłem
najprawdopodobnie będzie tak jak lui pisze bo jak mu depne to napoczątku dość długo zamula zanim zacznie przyśpieszać
musze jeszcze wymienić filterek paliwa bo jak kupiłem to jeszcze niewymieniałem