1.3T a 1.4T
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Musiałbyś wymienić wtryskiwacze, wiązkę z kompami, przepływkę, czujniki, zamiast rozdzielacza zapłonu wsadzić takie śmieszne coś od położenia wału i pewnie kilka małych detali o których się zapomina:).
Turbosprężarka z UT powinna wystarczyć, choć trzeba trochę zmienić sterowanie WG:).
Ogólnie bez PGT szkoda się bawić w zbieranie części, bo wydasz więcej niż na MBC+świnka z wystrojeniem, a jak zrobisz to dobrze, to 160km będzie bez problemu na zdrowej serii UT 1.4.
Turbosprężarka z UT powinna wystarczyć, choć trzeba trochę zmienić sterowanie WG:).
Ogólnie bez PGT szkoda się bawić w zbieranie części, bo wydasz więcej niż na MBC+świnka z wystrojeniem, a jak zrobisz to dobrze, to 160km będzie bez problemu na zdrowej serii UT 1.4.
-
- Obserwator
- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 14, 2007 10:28 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Płaza
Uno 1.4 turbo
witam
przerabialem ten temat
jesli wszystko jest ok to jak wiadomo cisnienie na kolektorze wydechowym przy tego typu turbinie jest wazne gdyz to spaliny napedzaja wirnik
przy fabrycznym ukladzie wydechowym po zamontowaniu wiekszej sprezarki nic to niedalo
po dedykowanej modyfikacji ukladu wydechowego odrazu zaczelo sie cos dziac:)
potem walek, mapy nowe, inter.. ,dolot prawie zostal(zamiast puchy stozek),swieczki i przy 100 oktanowym paliwie na rolkach mi wyszlo prawie 150km Twisted Evil
przerabialem ten temat
jesli wszystko jest ok to jak wiadomo cisnienie na kolektorze wydechowym przy tego typu turbinie jest wazne gdyz to spaliny napedzaja wirnik
przy fabrycznym ukladzie wydechowym po zamontowaniu wiekszej sprezarki nic to niedalo
po dedykowanej modyfikacji ukladu wydechowego odrazu zaczelo sie cos dziac:)
potem walek, mapy nowe, inter.. ,dolot prawie zostal(zamiast puchy stozek),swieczki i przy 100 oktanowym paliwie na rolkach mi wyszlo prawie 150km Twisted Evil