5 wtrysk

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

5 wtrysk

Post autor: niuniek173 »

Witam wszystkich.Załatwiłem sobie listwę wtryskową z wtryskami od Forda Escorta 1.9(wersja amerykańska). Z racji tego ,że używam autka codziennie chciałbym użyć jeden z nich i podłączyć 5 wtrysk (przed przepustnicą) tak, żeby był sterowany czujnikiem nadmiernego doładowania i zwiększyć doładowanie do 1 bara poprzez MBC sterowane elektrycznie z środka.Chcę przygotować uniaka na małe wyścigi.I teraz nasuwają się pytania.Czy użyć jednego wtrysku,czy dwóch przy doładowaniu 1 bara???Czy turbo wytrzyma taką zabawę???Czy zasilanie paliwem wtrysku podłączyć pod przewody paliwowe zasilające orginalną listwę???Może zastosować dodatkową pompę paliwa???Czy jak będzie otwarty wtrysk cały czas to nie będzie się zalewał silnik???co w ogóle sądzicie o tym pomyśle???z góry dziękuje za odpowiedzi
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a jaką wydajność ma wtrysk?

Ja mam z 1.3 turbo (chyba 190), na maks obrotach przy ciśnieniu 1.2 bara otwierany jest w 70% i mam AFR 10

twój chodził by na 100% to potrzebowałbyś dużo mniejszego i to na dodatek ja mam T25 czyli powietrza przy tym samym ciśnieniu jest trochę więcej

to jeśli podłączał byś na stałe

jeśli mase brałbyś też od wtrysków zwykłych to mógłby być jeden seryjny bo one pewnie chodzą na jakieś 80% pod pełnym butem
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

dobre pytanie zadałeś...nie mam pojęcia jaką wydajność mają te wtryski. jeżeli chodzi o wydajność wtrysku można zmniejszyć za pomocą opornika :?
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

niuniek173 pisze:jeżeli chodzi o wydajność wtrysku można zmniejszyć za pomocą opornika :?
nie mozna zmniejszyć wydajności :wink: w ten sposób
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

hz 10 napisał:nie mozna zmniejszyć wydajności Wink w ten sposób

a w jaki??
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

są tylko 2
1. zmniejszyć ciśnienie paliwa
2. skrócić czas otwarcia wtrysku ale to bez świnki bedzie ciężko chociaż pewne pole daje przepływomierz
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

znalazłem wydajność wtrysków :D 140cc/14,2ohms/3bar co sądzicie?ma mniejszą wydajność niz orginał to powinno być git :lol:
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
ODPOWIEDZ