silnik
silnik
czesc
pytanie mam mysle ze takie proste a wlasciwie dwa
1 czy w UT jest bezpieczny silnik tzn w razie zerwania paska rozrzadu tloki spotkaja sie z zaworami i wszystko sie niszczy czy nie jest tak zle
2 co odpowiada za odciecie zaplonu i przy jakich obrotach powinno to nastapic bo u mnie tego nie ma moge zamknac obrotomierz bez problemu a to chyba raczej nie jest zdrowe dla silnika prawda 
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ad. 1
Silnik UT jest kolizyjny a wiec zerwanie paska = remont
Ad. 2
Za odcinkę odpowiada Mikroplex. Masz wersję która nie ma odcinki czyli jedną z pierwszych. Musisz uważać lub kupić kompa z odcinką lub załozyć samemu odcinką np przy pomocy SMT6 lub innej elekktroniki
Silnik UT jest kolizyjny a wiec zerwanie paska = remont
Ad. 2
Za odcinkę odpowiada Mikroplex. Masz wersję która nie ma odcinki czyli jedną z pierwszych. Musisz uważać lub kupić kompa z odcinką lub załozyć samemu odcinką np przy pomocy SMT6 lub innej elekktroniki
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
czyli pasek trzeba szybko wymienic
mam na stanie 3 mikroplexy jeden taki z czerwona naklejka jeden bosha i jeden jakis taki dziwny nie wiem jaki bo nie ma zadnych oznaczen zakladalem wszystkie i zaden nie odcina tzn kiedys na 4 biegu mi przerwal zaplon ale to byl ten jeden jedyny raz kiedy takie cos sie stalo i nie pamietam na jakim komputerze jak wyglada mikroplex ktory odcina zaplon

- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ja mam w 1.4 t cat i lambde więc pewnie mam odcinke i sie właśnie zastanawiam czy nie zamienić na kompa bez odcinki
a odcinke sobie odpowiednio smt6 wysterować tam gdzie będzie bardziej potrzbna 
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
szybkie zużycie panewewk
mozliwość "pływania" zaworów i tym samym kolizja, ale w ucie są chyba podwojne sprężyny więc to nie grozi
urwanie korby
ale UTy z racji swoich wymiarów są silnikami stworzonymi do troche wyższcy obrotów występują dwie wersje 80 x 63,9 i 68,4 x 55,5, obie dość "over-square" (nie wiem jak po polsku sie to nazywa)
mozliwość "pływania" zaworów i tym samym kolizja, ale w ucie są chyba podwojne sprężyny więc to nie grozi
urwanie korby
ale UTy z racji swoich wymiarów są silnikami stworzonymi do troche wyższcy obrotów występują dwie wersje 80 x 63,9 i 68,4 x 55,5, obie dość "over-square" (nie wiem jak po polsku sie to nazywa)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
czeski błąd
w moich źródłach napisane mam że była taka wersja turbo
w moich źródłach napisane mam że była taka wersja turbo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt: