w piątek laweta zabiera auto do mechanika i zobaczymy co dalej, firma konkretna, wymontują silnik i będzie regeneracja (chyba że coś porządnie szlag trafił)
padła uszczelka pod głowicą
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
padła uszczelka pod głowicą
jak dawno mnie nie było
, dziś wkońcu pierdyknęła uszczelka pod głowicą - kupaaaa białego dymu i śmierdzi olejem, nadszedł czas remontu chyba
, chyba że nie uszczelka
, no i lipa dzwoniłem po kilku sklepach u mnie na wiosce i nikt nie ma uszczelki
, jak fajnie mieszkać na zadupiu
, w sumie napisałem to na problemach ale pewnie bardziej pasuje na ogólny ( tak chciałem tylko wypłakać się
)
w piątek laweta zabiera auto do mechanika i zobaczymy co dalej, firma konkretna, wymontują silnik i będzie regeneracja (chyba że coś porządnie szlag trafił)
w piątek laweta zabiera auto do mechanika i zobaczymy co dalej, firma konkretna, wymontują silnik i będzie regeneracja (chyba że coś porządnie szlag trafił)
Ostatnio zmieniony wt sty 10, 2006 9:34 pm przez marcin77, łącznie zmieniany 1 raz.
lancia dedra 2.0t
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
W Wawce jest nawet Spesso tylko ten normalny za okolo 80 zł
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
problem rozwiązany
,
winna była zatkana odma + zatkane sitko przy smoku (pewnie źle opisuję ale będziecie wiedzieć) + nieszczelny wężyk do smarowania turbiny (dlatego dym był gęsty, białoniebieski i waliło olejem)
i teraz najlepsze - kompresja na cylindrach w granicach 13.5 na wszystkich garach
, a ja tu remonty i inne bzdety wymyślałem, brawa dla tego co podpowiadał o odmie
,
jezszce jedna niespodzianka - znalazłem MKI turbo rozbite u siebie w białymstoku (będzie moje) koleś za 300pln chce je oddać (zobaczymy)
winna była zatkana odma + zatkane sitko przy smoku (pewnie źle opisuję ale będziecie wiedzieć) + nieszczelny wężyk do smarowania turbiny (dlatego dym był gęsty, białoniebieski i waliło olejem)
i teraz najlepsze - kompresja na cylindrach w granicach 13.5 na wszystkich garach
jezszce jedna niespodzianka - znalazłem MKI turbo rozbite u siebie w białymstoku (będzie moje) koleś za 300pln chce je oddać (zobaczymy)
lancia dedra 2.0t
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
leży rok czasu jak koleś dał się"śmignąć" pijanemu koleżce, przy 130 polećał zwiedzać pobocze, a mechanik dopiero dziś wygadał się dla mnieMcBanan pisze:hehe jak za 300 chce oddac to powiedz mu zeby jeszcze ze dwa takie skolowalplace od reki bez targowania
lancia dedra 2.0t
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
za ciezki ladunek masz w bagazniku - musisz wyladowac furemurcki pisze:To ja następny![]()
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
