Moze od poczatku. Wolne obroty falowaly mi pomiedzy 750- 1100, czasami nawet zawieszaly sie na 1,5tys a po chwili spadaly do takich jak wczesniej opisane. Poza tym wszystko w jak najlepszym porzadku. Na poczatek wyczyscilem zawor powietrza dod. , nie pomoglo. Autodiagnoza wyplula uszk. potencjometru polozenia przepustnicy. Po wymianie blad zniknal, ale obroty falowaly nadal. Jezdzilem tak ok 2-3 tyg. bo innych objawow nie bylo. Jakies 2 dni temu podczas jazdy poczulem zapach benzyny, auto do 2-2,5 tys obr zrobilo sie troche przymulone i nie reagowalo odrazu na gaz(wyzej juz jest ok). Wydaje mi sie ze spalanie troche wzroslo. Dzisiaj pojechalem zmienic oponki
Sklad mieszanki??? PGT
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Sklad mieszanki??? PGT
Witam. Wiem ze moj problem jest juz dosyc pospolity ale przeszukalem juz cale forum i wychodzi na to ze nasze problemy w mniejszym lub wiekszym stopniu sie roznia.
Moze od poczatku. Wolne obroty falowaly mi pomiedzy 750- 1100, czasami nawet zawieszaly sie na 1,5tys a po chwili spadaly do takich jak wczesniej opisane. Poza tym wszystko w jak najlepszym porzadku. Na poczatek wyczyscilem zawor powietrza dod. , nie pomoglo. Autodiagnoza wyplula uszk. potencjometru polozenia przepustnicy. Po wymianie blad zniknal, ale obroty falowaly nadal. Jezdzilem tak ok 2-3 tyg. bo innych objawow nie bylo. Jakies 2 dni temu podczas jazdy poczulem zapach benzyny, auto do 2-2,5 tys obr zrobilo sie troche przymulone i nie reagowalo odrazu na gaz(wyzej juz jest ok). Wydaje mi sie ze spalanie troche wzroslo. Dzisiaj pojechalem zmienic oponki
, a tu ZONK po wymianie opon autko nie odpala. Przy kreceniu rozrusznikiem slychac tylko delikatne zaplony w cylindrach, po 2-3 kreceniach zaczelo juz smierdziec benzyna. Podrapalem sie po glowie, poruszalem wtyczki, weze, sprawdzilem czy pompa podaje, i auto zagadalo. Po przyjezdzie (mul na niskich obrotach, czuc benzyne i faluja wolne obr), autodiag. wyplula uszk. czujnika predkosci obr.. Rozebralem, mial na sobie z 1,5 mm brudu, wyczyscilem, ustawilem przerwe na 1mm i blad zniknal, ale objawy nadal te same tylko teraz juz caly czas wywala reg. skladu mieszanki, ktora na moj rozum jest zbyt bogata w paliwo. Nieszczelnosci za przeplywka nie ma, swiece koloru cegly, iskra jest, pompa dziala(tylko nie wiem czy podaje tyle ile powinna), po odlaczeniu sondy nadal to samo tylko podczas jazdy jeszcze nie sprawdzilem. Nie wiem czy wymieniac ja w slepo, czy najpierw na pomiar AFR gdzies jechac??? PS. MOze ktos sie orientuje czy ECUSOFT w bielsku białej jest w stanie mi to zmierzyc??
Moze od poczatku. Wolne obroty falowaly mi pomiedzy 750- 1100, czasami nawet zawieszaly sie na 1,5tys a po chwili spadaly do takich jak wczesniej opisane. Poza tym wszystko w jak najlepszym porzadku. Na poczatek wyczyscilem zawor powietrza dod. , nie pomoglo. Autodiagnoza wyplula uszk. potencjometru polozenia przepustnicy. Po wymianie blad zniknal, ale obroty falowaly nadal. Jezdzilem tak ok 2-3 tyg. bo innych objawow nie bylo. Jakies 2 dni temu podczas jazdy poczulem zapach benzyny, auto do 2-2,5 tys obr zrobilo sie troche przymulone i nie reagowalo odrazu na gaz(wyzej juz jest ok). Wydaje mi sie ze spalanie troche wzroslo. Dzisiaj pojechalem zmienic oponki
-
simon1989
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Sklad mieszanki??? PGT
a kompresja?
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Sklad mieszanki??? PGT
sprawdzana juz wczesniej, wszystkie cylindry 10-10,7
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Sklad mieszanki??? PGT
Stawiam na uszkodzony przepływomierz lub sonde.
Każda firma tuningowa musi mieć sonde AFR.
Każda firma tuningowa musi mieć sonde AFR.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
Eagle
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sklad mieszanki??? PGT
1. odłącz sonde res kompa i pojezdzij jak pomoze to sonda do wymiany
2. sprawdz rozrzad czy przypadkiem nie przeskoczyl np o dwa zabki
3. sprawdz jakie cisnienie panuje na listwie
2. sprawdz rozrzad czy przypadkiem nie przeskoczyl np o dwa zabki
3. sprawdz jakie cisnienie panuje na listwie
Punto GT 2.0 8VT
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: Sklad mieszanki??? PGT
No to już wiesz, że padła Ci przepływka
Klasyczny przypadek...
Klasyczny przypadek...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Sklad mieszanki??? PGT
Eagle, jutro posprawdzam to o czym pisales, o wynikach poinformuje.. 
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Sklad mieszanki??? PGT
Dzis bylem u takiego fachury co mowil ze ma nowego kompa do diagnostyki. Na odczycie sygnaly z przeplywki sondy itp. wygladaly ok. Komp w pamieci mial blad czujnika predkosci obr, i sondy lambda(pewno przez to ze probowalem jezdzic na odpietej), Po wykasowaniu bledow, obroty przestaly falowac. Przejechalem sie i opdpielismy go znow i zaden blad sie na nowo nie pojawil.
Narazie poki co silnik chodzi elegancko, objawy ustapily. Zobaczymy jak na dluzsza mete. Zastanawia mnie tylko dlaczego komp mial bledy sondy skoro 3 godziny wczesniej robilem reset
Moze cos robilem zle 