Jakieś sugestie ? Chciałbym przejść na podwójne cewki i zapłon wasted spark na przyszły sezon i przydało by się takie kółko. Może ktoś coś podpowie
Koło 60-2 albo 36-1
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Koło 60-2 albo 36-1
Z czego można by założyć ? Może zrobić dodatkowe, przerobić seryjne ?
Jakieś sugestie ? Chciałbym przejść na podwójne cewki i zapłon wasted spark na przyszły sezon i przydało by się takie kółko. Może ktoś coś podpowie
Jakieś sugestie ? Chciałbym przejść na podwójne cewki i zapłon wasted spark na przyszły sezon i przydało by się takie kółko. Może ktoś coś podpowie
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Dobrze sprawdza się z oplowskich 2.0 c20xe i x20xev(w innych pewnie też były podobne), jest przykręcane do wału w środku(w sensie, że w bloku); lekkie, bo wykonane z blachy 2mm. Na złomie do zakupienia z całym wałem/blokiem za grosze:).
Ewentualnie wykorzystaj koło pasowe z 1.6 16V, skoro to w silniku UT:)
Ewentualnie wykorzystaj koło pasowe z 1.6 16V, skoro to w silniku UT:)
Re: Koło 60-2 albo 36-1
No własnie tez mialem o to pytac, a w punto 1.6 takiego nie bylo?? W uno clip chyba takie bylo ale czy spasi to nie wiem. Smiga ktos wogule na 60-2 ??
Edit:
Tu jest z punto 1.6 i jest chyba 60-2.
Edit:
Tu jest z punto 1.6 i jest chyba 60-2.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Bierz z 1,6 16V pasuje na 100% i łatwo dostać.
Pytanie tylko po co chcesz przechodzić na 2 cewki? co to da?? Mocniejsza iskra??
Pytanie tylko po co chcesz przechodzić na 2 cewki? co to da?? Mocniejsza iskra??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Ot taki krok ku nowoczesności
Akurat mi leżą takie cewki z nowymi kablami ngk , a moje kable mnie wkurzają bo są za długie i straszny burdel mam pod maską. Zamiast kupować kable to mogę kupić koło 60-2 i założyć odrazu podwójne cewki.
MSa chce kupić na płytce v3 po nowym roku
MSa chce kupić na płytce v3 po nowym roku
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
rożek
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Re: Koło 60-2 albo 36-1
ale koło 60-2 od bravy 1.6 16v jest na pasek wielorowkowy,, więc trzeba kombinować z alternatorem i pompą wody. Jak już się zdecydujesz na to bierz odrazu obudowe panewki i będziesz miał oryginalne mocowanie czujnika...
Na pasek klinowy było koło 60-2 w yugo 1,3 EFI
http://www.allegro.pl/item848349693_kol ... _1_1i.html" target="_blank
Na pasek klinowy było koło 60-2 w yugo 1,3 EFI
http://www.allegro.pl/item848349693_kol ... _1_1i.html" target="_blank
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Ja mam wielorowkowy w 1.4
To co brać to z 1.6 16v ? 100% pasuje ?
To co brać to z 1.6 16v ? 100% pasuje ?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
rożek
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Re: Koło 60-2 albo 36-1
No na wał 100% pasuje da się przykręcić ale były różne wersje-ilość rowków i nie wiadomo co z odsadzeniem ale raczej powinno pasować.Lui pisze:Ja mam wielorowkowy w 1.4
To co brać to z 1.6 16v ? 100% pasuje ?
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Przyczym nie wiem ale z tego co widze to to z 1.6 16v ma zeby od srodka kola a z punto na zewnatrz, zeby nie bylo tak ze zeby beda sie mijac z czujnikiem.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Zrobić jakiekolwiek mocowanie to już nie będzie taki problem.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
Re: Koło 60-2 albo 36-1
W sumie tak
ja mam blok z punto 1.6 8v i kolko tez bedzie z 1.6 8v bo nic nie cza dorabiac
.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Koło 60-2 albo 36-1
Ja mam wsadzone koło z tipo 1.4, ale przymierzałem też 1.6 16v obydwa wchodzą p'n'p.
Ja zakładałem żeby założyć wspomke żonie i ogolić kolo i zrobić 4 zęby pod IAW WEBER'a.
Troszkę się pogubiłem już od czego mam dekiel z uszczelniaczem ale z tego co pamiętam z 1.6 16v
i zrobiłem 20mm podkładkę pod fabryczny uchwyt, założyłem pompę wody z dwoma bieżniami wielorowkową (koło główne i alternator) i klinowa (przekazanie momentu na pompę wspomagania)
alternator zastosowałem z tipo jedynie co musiałem podfryzować podporę półosi o 5mm i łapę silnika zęby później moc ściągnąć pasek klinowy bez ściągania łapy
p.s.
tak jak mówili tipo i większość 8V ma koła z wieńcem na zewnątrz 1.6 16v z wieńcem od wew.
Ja zakładałem żeby założyć wspomke żonie i ogolić kolo i zrobić 4 zęby pod IAW WEBER'a.
Troszkę się pogubiłem już od czego mam dekiel z uszczelniaczem ale z tego co pamiętam z 1.6 16v
i zrobiłem 20mm podkładkę pod fabryczny uchwyt, założyłem pompę wody z dwoma bieżniami wielorowkową (koło główne i alternator) i klinowa (przekazanie momentu na pompę wspomagania)
alternator zastosowałem z tipo jedynie co musiałem podfryzować podporę półosi o 5mm i łapę silnika zęby później moc ściągnąć pasek klinowy bez ściągania łapy
p.s.
tak jak mówili tipo i większość 8V ma koła z wieńcem na zewnątrz 1.6 16v z wieńcem od wew.