Z góry dziękuje za info
1,4 N/A MODYFIKACJA SILNIKA
- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
1,4 N/A MODYFIKACJA SILNIKA
Witam jak wiecie tymczasowo w moim projekcie znajdować się będzie silnik 1,4 N/A został wycięty katalizator i powędruje przelotowy układ wydechowy wraz z tłumikiem końcowym MUGEN lecz to zdecydowanie mało
w związku z czym zwracam się z zapytaniem co mogę zrobić z tą jednostką???? interesuje mnie jaki wałek rozrządu mogę ewentualnie zamiennie zastosować?? ewentualnie koło zamachowe
Plan głowicy?? Interesuje mnie również temat przeróbki kolektora i zapodanie gaźników
macie ewentualnie jakieś pomysły
jednostka wolnossąca wiadomo mniejszy potencjał i trudniej wykrzesać z niej moc
ale tymczasowo muszę się zadowolić tym co mam
Z góry dziękuje za info
Z góry dziękuje za info
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
Nie chce pakować kasy w turbo chce żeby chodził lepiej niż seria bo znając życie będzie mi mało
w planach mam oczywiście swap ale to plan na przyszły sezon wiadomo że będzie prawdopodobnie wymagała remontu kapitalnego a i na pewno nie pozostanie seryjny
silnik który obecnie posiadam jest pewny i ma oryginalny przebieg 116tys po regularnych wymianach nie katowany
więc można delikatnie coś pogrzebać czekam na propozycje 
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- Tschoob
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Warszawa
rozczarowalem sie...myslalem ze pakujesz turbo...n/a zeby jezdzilo (szczegolnie 1.4 69 km) to potrzebujesz kolo 3 tysi...szkoda kasy i zachodzi...za 1,5 kupisz slupek 1.4T z pgt a za kolejne 2,5 remont+dodatkowa moc...
jezeli chcesz miec mocne 1.4 n/a to robisz glowice(500+zawory,talerzyki i sprezyny),walek(900),wtryski,dolot i wydech obliczony(2000) i strojenie(1500)....za ta cene zrobisz seria turbo.....
max z 1.4 n/a wyciagnieto 98 km i chlppak osiagnal 17,066 na 1/4 mili...
pzdr
jezeli chcesz miec mocne 1.4 n/a to robisz glowice(500+zawory,talerzyki i sprezyny),walek(900),wtryski,dolot i wydech obliczony(2000) i strojenie(1500)....za ta cene zrobisz seria turbo.....
max z 1.4 n/a wyciagnieto 98 km i chlppak osiagnal 17,066 na 1/4 mili...
pzdr
Uno 1.3 Turbo seria na miasto 
Uno 1.4 16V - rally car
Uno 1.4 16V - rally car
-
lukasz1t
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Ale z tego co ja zrozumiałem to ma być tylko przejściowe...
Wszystko zależy od tego ile masz kasy i czy jesteś w stanie wpakować ją w taki silnik (a jak koledzy mówią to koszt przeróbki nie jest mały). Jak sam widzisz z 1,4 n/a nie wyciągniesz więcej niż nawet ma najsłabszy silnik w UT. Myślę że nie warto zawracać sobie głowy takimi przeróbkami (no chyba że jesteś zdesperowany
) i spokojnie można się "przemęczyć" ze zwykłym 1,4. Przynajmniej w eksploatacji będzie nieco tańszy... 
Wszystko zależy od tego ile masz kasy i czy jesteś w stanie wpakować ją w taki silnik (a jak koledzy mówią to koszt przeróbki nie jest mały). Jak sam widzisz z 1,4 n/a nie wyciągniesz więcej niż nawet ma najsłabszy silnik w UT. Myślę że nie warto zawracać sobie głowy takimi przeróbkami (no chyba że jesteś zdesperowany
- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
DObrze zrozumiałeś jest to STEGE przejściowy 1,4 N/A szkoda zabawy i pieniążków
na przyszły sezon rozejrzę się za Serduszkiem bo remont blacharki pochłonął niebotyczne pieniążki
a mam jeszcze parę rzeczy na ten sezon do zrobienia
Dzięki za info
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
Pomyślimy 
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tylko koszty jakie były?
Jak zrobi samemu całą obrówkę to bedzie taniej napewno.
Jak zrobi samemu całą obrówkę to bedzie taniej napewno.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
turbomaniak
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
-
Ortes
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Ale w rajdach niestety już nie ta klasa i nawet osiągi UT nic nie dadzą w starciu z subarką :p
Też mam 1,4 i nie zamienię na turbo( chociaż czuję respekt
). Ponadto za mój wydech przelotowy dałem 400 więc nie tak źle :p.
A co do wałka, to z jakich samochodów polecacie? Mogę pakować i chce, bo mam sentyment do mojej maszynki. Pierwszy właściciel i tylko 86kkm
Też mam 1,4 i nie zamienię na turbo( chociaż czuję respekt
A co do wałka, to z jakich samochodów polecacie? Mogę pakować i chce, bo mam sentyment do mojej maszynki. Pierwszy właściciel i tylko 86kkm
-
rożek
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Ogólnie to silnik 1,5 od uno jakoś lepiej wypada przy tym 1.4.... 1,5 miały one lepszy wałek, większe zawory itp.do tego mpi z przepustnicą 55mm, świnia smt6 i już jakoś jedzieOrtes pisze:Ale w rajdach niestety już nie ta klasa i nawet osiągi UT nic nie dadzą w starciu z subarką :p
Też mam 1,4 i nie zamienię na turbo( chociaż czuję respekt). Ponadto za mój wydech przelotowy dałem 400 więc nie tak źle :p.
A co do wałka, to z jakich samochodów polecacie? Mogę pakować i chce, bo mam sentyment do mojej maszynki. Pierwszy właściciel i tylko 86kkm