Strona 11 z 13

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw maja 23, 2013 8:47 pm
autor: dziabi3
kolego ten schemat co był podany to miał błąd

do zapłonu pgt trzeba ciąć jeden przewód

tniesz kabel 47 ecu od strony sensora podpinasz do wejścia nr 9 ecumastera a 5 ecumastera podpinasz do drugiego konca kabla 47 co leci do ecu pb

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw maja 23, 2013 8:49 pm
autor: dziabi3
14 pin ecu to masa
7 pin ecu przepływka
45 pin ecu to czujnik temp cieczy

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt maja 31, 2013 3:36 pm
autor: dziabi3
jak co to mam dokładny schemat , napisz to ci pośle

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob cze 08, 2013 8:59 pm
autor: dziabi3
INFO dla tych co chcą usunąć całkowicie przepływkę , bo ja sie z tym męczyłem parę dni.

Po konwersji Maf na Map w punto gt trzeba zewrzeć pin 1 i 2 w wtyczce przepływomierza, 1 to jest masa zasilania przepływki a 2 masa analogowa dla sygnału ilości masy powietrza. Oryginalnie to połączenie było wykonane w przepływce ale jeśli ją usuwamy logiczne jest to że to połączenie trzeba zrobić w wtyczce aby komputer mógł właściwie odczytać sygnał emulowany prze ECUMASTERA.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr wrz 18, 2013 7:45 pm
autor: G1odz!k
Czy uruchamianie kontroli startu pod analog3 mogę podłączyć pod pin12 w det3 czyli wyjście +5V do zasilania dodatkowych czujników (np. map sensor)?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 23, 2013 9:01 am
autor: ZibiUT
Nawet musisz to tak zrobić.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob gru 14, 2013 4:40 pm
autor: kstelmach
Posiadam w aucie emu czyli to też ecumaster seryjne uno 1.4 n/a Czy pomogł by ktoś w wystrojeniu na ulicy chociaż, lub jakaś ciekawa osoba firma. Zbyniu pewno zajety kto wolniejszy

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob gru 14, 2013 11:23 pm
autor: ZibiUT
Czemu zajęty? Napisz mi emaila co i jak albo na prv to pomyślimy co jeszcze do zrobienia.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn gru 16, 2013 8:12 pm
autor: kstelmach
Zbyniu Pv wysłany czekam na odpowiedź.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn maja 11, 2015 9:18 pm
autor: punto 1.6
Panowie czy za pomocą DET3 idzie zblokować sygnał z MAP w PGT tak aby do sterownika nie dochodziło wyższe napięcie podpowiadacze np 0,8 bara :?: .

chciał bym tak zrobić żeby ECU myślał ze śmiga na 0,8b a w rzeczywistości puszcze mu 1,2b :wpysk:
tylko nie pisać ze coś się wysra to biorę na klatę :D

Re: Ecu master podłączenie!!!

: wt maja 12, 2015 4:52 am
autor: ziuzio
Jak wepniesz się w ten MAPsensor, to tak; tylko wtedy już nie obrobisz przepływki DETem:).
Seryjny Map świruje dopiero powyżej 1.5bara i to głównie w sterownikach jeszcze bez immo. Ładuj 1.4 śmiało, jak tylko masz paliwa w zapasie i nie stuka.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: wt maja 12, 2015 7:27 am
autor: punto 1.6
Tak oczywiście odcinam sygnał MAP w ecu i przepuszczam go przez np DEt-a . tylko jak użyć do tego DET-a :?
PS- żeby przepuścić tak myk przez DET-a potrzebuje wyjście to które używam do korekcji MAF-a :?: .

chce zablokować możliwość cofania zapłonu sterownikowi , który powyżej powiedzmy 1b bardzo cofie zapłon (takie zabezpieczenie).
i co mi z tego ze mu dmuche 1,4 bara tyle ładowałem w CR 9,5 jak przy wyższych obrotach zetnie mu kilkanaście stopni ,wtedy jest tylko grzanie powietrza i strata mocy


Dlatego che spróbować co się stanie jak wcisnę ciemnotę sterownikowi ze jedzie na 0,8 , zaplon będzie agresywny nawet przy wyższym doładowaniu.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr maja 13, 2015 6:23 am
autor: ziuzio
W Decie masz tylko jedno wyjście analogowe, więc albo Maf albo Map:).
Podglądałeś dane/logi z ECU, że wiesz jak bardzo cofa zapłon Twój sterownik?
Najpierw sprawdź odczyty ECU, potem posłuchaj silnika; a jak masz pewność, że jest pole do popisu na tym paliwie, które lejesz, to można zawsze DETem cyknąć zapłon do przodu:)

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn lut 26, 2018 5:11 pm
autor: punto 1.6
jak wygląda czas wtrysku w trybie FI powiedzmy na batch fire na wtryskach 350-500ccm. Pytam bo muszę wiedzieć czy lpg ogarnie

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn lut 26, 2018 10:08 pm
autor: turbomaniak
Ogarnie, mnoznik bedziesz mial w okolicach 1,8-2,0 na wolnych