[PGT] 1.4 - 1.6
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Po zfrezowaniu juz nie są. podobno pękają półki miedzy pierścieniami.
Wszystko jeszcze zalezy czy to bedzie 1 bar z VL7 czy z T28 czy T3
Wszystko jeszcze zalezy czy to bedzie 1 bar z VL7 czy z T28 czy T3
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Najprawdopodobniej z gt28 lub gt25 ale to sie jeszcze okaze co i jak. Bo z pgt da rade na 1.4 bara. Hmmm... w sumie sam nie wiem
. Bartekcoupe na jakim cisnieniu smigasz???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja mam T25 przy 1,3 i u mnie turbo pompuje teraz 1,5 w piku na początku a potm na 1,2-1,25 się ustawia i starcza do końca.
Co do tego 1,6 to przy 200 KM bedzie naprawde fajnie latać. U mnie teraz z rolki na dwójce nie mam trakcji a na 3 potrafi się poderwać na gumach 195/45 R15 Toyo T1R
Co do tego 1,6 to przy 200 KM bedzie naprawde fajnie latać. U mnie teraz z rolki na dwójce nie mam trakcji a na 3 potrafi się poderwać na gumach 195/45 R15 Toyo T1R
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Postanowiłem nie ruszac tloków, dam grubsza uszczelke robiona na zamowienie( jaka ma byc jej grubosc zeby uzyskac dany stopien sprezania jak to policzyc???). Jaka w tym silniku jet dokladnie srednica i skok tloka oraz dlugosc korbowodu???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
-
lukasz1t
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Wydawałoby się, że to takie proste, ale stopień sprężania zależy również od kształtu samej głowicy. Niby wiele nie powinno się różnić, ale jednak...goofer007 pisze:http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
http://www.rbracing-rsr.com/compstaticcalc.html
Ot taki bajer
Z resztą kolega chce sprawdzić o jak się zmieni stopień sprężania, a to można nieco inaczej potraktować
O kurde a myslalem ze to bedzie prostsze, bo cos szukalem na ten temat na street racing i normalnie jakos koles tam powyliczal na przykladzie jakiegos motoru z BMW ze np. tam 1,7mm to jakis tam 2,5mm jakis tam itd. cos takiego.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
Re: [PGT] 1.4 - 1.6
Kolejen pytanko czy jest mozliwosc dolozenia natrysku oleju na denko tłoków??? Bo kiedys widziałem w audi takie cus byla taka jakby listwa przez caly blok (takiego typu jak jest w silniku chyba fire albo w alfie w glowicy doprowadza olej do smarowania wałka rozrzadu.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo