Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek
zmiana turbiny
-
emilszewczyk
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Nałęczow
zmiana turbiny
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII
Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek
Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek
-
emilszewczyk
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Nałęczow
Re: zmiana turbiny
Zadna k03 nie pasuje. Poza tym maja one wiekszy wydatek (okolice 200KM) niz seryje turbo. Jezeli bys juz jakas inna zakladal, to bron Boze nie ze zmienna geometria!emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII
Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbekCzy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
-
emilszewczyk
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Nałęczow
Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora. 
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Re: zmiana turbiny
1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII
Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbekCzy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
-
spavatch
- Użytkownik
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 9:32 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Re: zmiana turbiny
W Kropie wykonuje sie taki zabieg ze zastepuje sie IHI VL7 Garrettem, bodajze T25 (ale tu nie jestem do konca pewien modelu), z tym ze na bank wiaze sie to ze zmiana kolektora...mops pisze: 1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.
Spavatch
Wrum-Psss-Zium CLUB
Vanishing Point GT ;]
Wrum-Psss-Zium CLUB
Vanishing Point GT ;]
Cos dziwnie pytasz o regeneracje... 1400 to jak ci nic z tego turbo nie zostalo chyba.emilszewczyk pisze:Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora.
Pytales w reampoland? Ostatnio znajomy regenerowal mitsu turbine i kosztowalo kolo 800zl jak wirniki sa dobre.
-
emilszewczyk
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Nałęczow
Wlasnie pytalem w reampoland i powiedzieli mi ta najgorsza opcje gdzie wszystko idzie do wymiany.Jak z walka da sie jeszcze cos zrobic to powiedzieli ze bedzie to kosztowac 850zl.jak z walkiem to od 300-600 zl wiecej.Jedynie w milecu za wymiane wszystkiego łacznie z walkiem powiedzieli mi ok 800zł. Ta cena bardziej mi sie podoba.A co to mojej turbiny to chyba juz nie bardzo jest co zbierac.Porzedni wlasciciel troche tanio go sprzedal i przystepnie zchodzil z ceny, ale teraz juz wiem dla czego.Luz na walku jest calkiem niazadowalajacy, trzeszczy piszczy jak sie wkreca.w tym tygodniu planuje udac sie do mielca i doprowadzic ja do porzadku.
-
Eagle
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: zmiana turbiny
a wlasnie wkladaja do benzyn i to z dobrym efektem tylko to niejest plug and praymops pisze:
2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...
i chyba jakis nowy silnik bodajrze VW ma zmienna geometrie w benzynce
Punto GT 2.0 8VT
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
A ja jestem za oryginałem, chyba że chcesz podciągnąc później znacząco moc. Jestem w tej samej sytuacji co ty ale zdecydowałem kupic nową(3050zł).
Co do regenerowanych za 800zł to poszukaj w googlach informacji o oszustach. Zadzwoń do turbo-tech.pl, bardzo mili panowie ci wszystko wyjaśnią.Powodzenia
Co do regenerowanych za 800zł to poszukaj w googlach informacji o oszustach. Zadzwoń do turbo-tech.pl, bardzo mili panowie ci wszystko wyjaśnią.Powodzenia
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!