2. to normalne jest że jak włącza się zapłon to na wyjściu + do pompy pojawia się napięcie jak w aku i po chwili spada do 0
Dwie pompy paliwowe
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Dwie pompy paliwowe
1. można podłączyć dwie pompy paliwowe pod normalne wyjście w na pompe czy będzie może za duży pobor prądu i będą się fajczyć jakieś bezpieczniki ???
2. to normalne jest że jak włącza się zapłon to na wyjściu + do pompy pojawia się napięcie jak w aku i po chwili spada do 0

2. to normalne jest że jak włącza się zapłon to na wyjściu + do pompy pojawia się napięcie jak w aku i po chwili spada do 0
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Yannick
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Pompka jest załączana przekaźnikiem, jemu nie powino nic być. Najwyżej nieco szybciej się wypalą styki, w co wątpię. Chyba nie ma bezpieczników po drodze.można podłączyć dwie pompy paliwowe pod normalne wyjście w na pompe czy będzie może za duży pobor prądu i będą się fajczyć jakieś bezpieczniki ???
Pompka podpompowuje do pożadanego ciśnienia i wyłącza się, żeby zadziałać dopiero po odpalenu silnika. Tak to widzę.to normalne jest że jak włącza się zapłon to na wyjściu + do pompy pojawia się napięcie jak w aku i po chwili spada do 0
UT 1.3 T 88'
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli chcesz wykożystać instalację z 1,0 to daj nowe przewody bo moje z 1,4na przy jednej pompie się potrafią grzać.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
