1 bar
1 bar
witam mialem dzisiaj przyjemnosc rozmawiac z osoba ktora pracowala w serwisie fiata we wloszech
ucielismy sobie pogawedke na temat uno turbo i powiedzial ze mozna podniesc cisnienie doladowania do jednego bara
bez zmiany czegokolwiek oprocz regulacji mieszanki podobno uno w projektach mialo miec takie doladowanie ale ubezpieczalnie sie buntowaly
o tym co mi powiedzial gdzies juz kiedys slyszalem
a co wy o tym sadzicie od strony praktycznej

- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
-
Yannick
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Ja to gdzieś pisałem w którymś poście, a sam znalazłem to na forum Abarth. Nie wierzę w to jednak tak do końca, bo z testów różnych userów na hamowni wynika, że przy 1bar jest za mało paliwa. Kwestia zaryzykowania jednego silnika, żeby to sprawdzićuno w projektach mialo miec takie doladowanie ale ubezpieczalnie sie buntowaly o tym co mi powiedzial gdzies juz kiedys slyszalem
UT 1.3 T 88'
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja zaryzykowałem i nie było źle.
Miałem na zawody ponad 1 bar a dokładnie to w piku miałem około 1,1 i spadało do 0,95. Nie sprawdzałem AFR ale silnik do tej pory działa
Pewnie kwestja wysterowania przepływki i można śmigac.
Druga sprawa ze turbina pewnie nie pociągnie długo
Miałem na zawody ponad 1 bar a dokładnie to w piku miałem około 1,1 i spadało do 0,95. Nie sprawdzałem AFR ale silnik do tej pory działa
Pewnie kwestja wysterowania przepływki i można śmigac.
Druga sprawa ze turbina pewnie nie pociągnie długo
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara
Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 baraBez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
No pokaż nie trzymaj nas w niepewności
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
jak najbardziej możliwe.... tylko że jeszcze o takim nie słyszałem...
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momenturosssssa pisze:DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 baraBez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
No pokaż nie trzymaj nas w niepewności
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
niedobry tyDeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu
następnym razem też się nie pochwale
a może na PW
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Hehe wykres narazie dam zaufanym , woz nie wystrojony jest , ale wykresik ladnie wyglada heherosssssa pisze:niedobry tyDeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu![]()
następnym razem też się nie pochwale![]()
a może na PW
PS: tekst malym drukiem nie trendi
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 