Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Wt gru 11, 2018 3:04 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:16 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Tylko czy na pewn, jeżeli teraz mam czas wtrysku PB na wolnych 2,8ms. to jeżeli będzie ful grupa na FI to czas się zmniejszy o 4 razy ?.

z innej beczki do Fi potrzeba IAT CTL TPS MAP w sumie wszystkie wejścia, no zostaje jeszcze map swich Ale je muszę wykorzystać do emulacje analog out dla seryjnego ecu ?.
a gdzie wtedy mam podłączy EGO dla korekcji dawki ?

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:34 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
Jakby to powiedziec , nie masz gdzie podlaczyc :mrgreen: i nnie przejmuj sie tym, bardziej martil bym sie czasem wtrysku benzyny bo jesli tam dowalisz okolice 500ccm to na wolnych mozesz miec problem w full grupie, swoja droga dlaczego full grupa na fit?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:39 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
No właśnie wydaje mi się, ze strace kupę czasu a z efektu końcowego i tak nie będę zadowolony.
Drugim wyjściem chciał bym sterować doładowanie, tak aby gorą rosło a nie opadało jak to ma miejsce na MBC

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:41 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
Do sterowania doladowaniem mozesz uzyc frequency out plus tranzystor


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lut 26, 2018 11:52 pm 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
A chyba ze jest taka możliwość :D , wtedy zrobił bym na Bank fire.

Zrobiłem taka szybka konwersje Maf MAp, i ok pali jedzie niby wszystko ok , Ale to nie jest to, mam takie wrażenie jak by komórek w okolicy wolnych było za mało, nie mogę znaleźć złotego środka. Na wolnych mam komórki -14 a zaraz obok 10/15 i przy delikatnym dodawaniu gazu afr szalej wkurwia mnie to .

I czy w FI będzie podobnie czy to kwestia dobrego dostrojenia :?:

Tak mniej więcej wygląda MAF>MAP jeszcze na wtryskach 350 i MAfie 3cale
Obrazek

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:08 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
Odnosnie konwersji maf to map i i wolnych obrotow mozemy porozmawiac przez tel, wszystko sie da zrobic a na fit tego problemu nie bedzie, ale tak czy siak konwersja musi byc zrobiona poprawnie bo jest taki jeden haczyk o ktorym chyba nkt nikt nie wie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:18 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Znaczy wiesz na tym MAPie jedzie i wszystko gra marchewa się nie świeci, góra jest do dostrojenia ale to male piwo. Najwięcej pierdolenia to wolne obroty , NP ruszam powoli powiedzmy pod górkę na małym gazie lub bez, podciśnienie spada na -03 i huj motor zalany w trupa i gaśnie. Takie detale ale do auta daily jest to nie do przyjęcia .

Zastanawiam się czy nie sprzedać 2 ecu z PGT det3 i nie przejść na EE3 .Ale tam znowu brak korekt po włączeniu AC to tez nie do przyjęcia jak dlamnie .

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:23 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
W jaki sposob robiles konwersje, to znaczy ktorej opcji uzyles do zrobienia konwersji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:27 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Convert MAf to MAP (use analog out)

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:32 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
Czyli ok, to teraz Panie dlugie zbocze i jazda bez gazu z obrotow przynajmniej 3tys to raz, a dwa patrzysz na loga i wartosci an in i an out musza sie pokrywac

Edit: zle napisalem , w tym przypadku nie moga sie pokrywac/nakladac bo masz wieksze wtryski, linia loga in musi byc "rownolegla" out, nie wiem czy teraz lepiej sie wyrazilem


Ostatnio edytowano Śr lut 28, 2018 10:14 pm przez turbomaniak, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:43 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
mam patrzeć na an in po konwersji :?: tam nie ma 0v po zmasowaniu nawet nie zwróciłem uwagi na to.
hamowaniem poprawie tylko komórki przy -0.75 co ma wpływ pewno na falowanie czy coś podobnego .

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:47 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
Eee, nie bardzo rozumiem o co Ci teraz chodzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:50 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
bo jeżeli zrobiłem konwersje to analog in ta od mAF jest zmasowana
Dobra może uda mi się jutro zrobić loga to sam zobaczysz :wink:

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 12:59 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): So mar 15, 2008 1:25 pm
Posty: 994
Lokalizacja: SZA
W det 3 nie musisz podpinac an in do masy, wystarczy ze wybierzesz zero w ustawieniach, co nie zmienia tego ze caly czas mozesz logowac ten sygnal


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 1:10 am 
Offline
Zaawansowany użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 16, 2010 8:37 pm
Posty: 365
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Jutro jak się uda to przetestuje twoje rady :O . Ale i tak będę chciał spróbować tego FI może faktycznie będzie zadowalająco a może nawet zajebuście :)

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL