
kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(
Wykres wyglada nienajgorzej (poza tym ze przez afr stromo zchodzi w dol niestety) po montazu MBC tak jak przypuszczalem moment podskoczyl ze 170 do 213 Nm
to juz ciutke duzo, przy obecnych oponach na 3ce i wcisnieciu gazu do deski traci przyczepnosc - ciezko tym ruszyc szybko spod swiatel. Zalozony zostal rowniez lepszy stozek K&N -> wszystko to spowodowalo, ze wiecej powietrza dostaje sie do silnika, teoretycznie ciagle jest to max 1 bar ale obecny afr przy 6000obr z 11,5 zmienil sie na 14,5
Nie jest dobrze. Zastanawiam sie czy pompa nie wyrabia czy moze problemem sa jakies zasniedziale styki or sth
Niestety powyzej 4500 robi sie ubogo - wiec na razie spokojna jazda
Dalsza zabawa wize sie niestety z kupnem wydajniejszej pompy, regulatora cisnienia, wiekszych wtryskow, smt6 - jednym slowem spore koszty
No ale cos za cos


Bylo UT, jest Bravo GT.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Kup regulator ciśnienia paliw tylko bo pompa to do 200km starczy. ona ma wydajność 120l/h i potrafi dobić 6 bar a nawet 7 bar jak dobra.
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.
Tak licząc teoretycznie to niech wtryskiwacz przy max ciśnieniu na listwie da nawet 200ml/min to
0,2l/min x 4 = 0,8 l/min x 60 min = 48 l /h
Skoro pompa jest 120 l/h to powinna wyrobić się z podawaniem paliwa.
Takie same pomy paliwa siedza w Porshe 3,0 i inne
ALFA ROMEO
75 (162B) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G)
CITROËN
FIAT
PORSCHE
911 3.2 3.2 SC Carrera 3.2 SC Carrera
911 kabriolet
924
944
944 kabriolet
968
968 kabriolet
RENAULT
SAAB
900 I Combi Coupe 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S
900 I 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S
9000 hatchback
9000
VOLVO
340-360 (343, 345)
340-360 sedan (344)
740 (744)
740 Kombi (745)
760 (704, 764)
760 Kombi (704, 765) 2.3 Turbo
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.
Tak licząc teoretycznie to niech wtryskiwacz przy max ciśnieniu na listwie da nawet 200ml/min to
0,2l/min x 4 = 0,8 l/min x 60 min = 48 l /h
Skoro pompa jest 120 l/h to powinna wyrobić się z podawaniem paliwa.
Takie same pomy paliwa siedza w Porshe 3,0 i inne
ALFA ROMEO
75 (162B) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G)
CITROËN
FIAT
PORSCHE
911 3.2 3.2 SC Carrera 3.2 SC Carrera
911 kabriolet
924
944
944 kabriolet
968
968 kabriolet
RENAULT
SAAB
900 I Combi Coupe 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S
900 I 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S
9000 hatchback
9000
VOLVO
340-360 (343, 345)
340-360 sedan (344)
740 (744)
740 Kombi (745)
760 (704, 764)
760 Kombi (704, 765) 2.3 Turbo
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
eee ładnie też tak kcem 
co masz porobione w silniku?? jakiś remont był?
co masz porobione w silniku?? jakiś remont był?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
Re: kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(
apac pisze:Wykres wyglada nienajgorzej (poza tym ze przez afr stromo zchodzi w dol niestety) po montazu MBC tak jak przypuszczalem moment podskoczyl ze 170 do 213 Nmto juz ciutke duzo, przy obecnych oponach na 3ce i wcisnieciu gazu do deski traci przyczepnosc - ciezko tym ruszyc szybko spod swiatel. Zalozony zostal rowniez lepszy stozek K&N -> wszystko to spowodowalo, ze wiecej powietrza dostaje sie do silnika, teoretycznie ciagle jest to max 1 bar ale obecny afr przy 6000obr z 11,5 zmienil sie na 14,5
![]()
Nie jest dobrze. Zastanawiam sie czy pompa nie wyrabia czy moze problemem sa jakies zasniedziale styki or sth
Niestety powyzej 4500 robi sie ubogo - wiec na razie spokojna jazda
Dalsza zabawa wize sie niestety z kupnem wydajniejszej pompy, regulatora cisnienia, wiekszych wtryskow, smt6 - jednym slowem spore koszty
No ale cos za cos
![]()
robi wrażenie
lancia dedra 2.0t
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Silnik poza kompletnym remontem glowicy (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, etc) to calkowita seria, dodatki to zalozony kit k&n, MBC, BOV. Turbinka jest seryjna, jak widac potrafi ona na prawde sporo, dodatkowo ma akceptowalna t. dziure (przez swoje niewielkie rozmiary)
Uklad wydechowy jest calkowice seryjny (no poza wycietym katem) Tak wiec to dopiero poczatek
Byly jeszcze wymieniane tak na wszelki wypadek; kopulka z kablami WN i tego typu pierdoly.
PS: gdzie dostane w miare tanio dobry regulator cisnienia paliwa??
PS: gdzie dostane w miare tanio dobry regulator cisnienia paliwa??
Bylo UT, jest Bravo GT.
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hmm taki całkiem profi regulator AEM 618zł :
http://sklep.pws.com.pl/index.php?cPath=24_892_898
jeśli tańsze to są np. F1-Z czy jakoś tak ma w swojej ofercie np. JC Auto, cena ok 250zł - no ale można przeczytać troche negatywnych opini...
jak z regulatorami z delty to nie sprawdzałem, ale ponoć ok 200zł i można kupić w aso fiata...
http://sklep.pws.com.pl/index.php?cPath=24_892_898
jeśli tańsze to są np. F1-Z czy jakoś tak ma w swojej ofercie np. JC Auto, cena ok 250zł - no ale można przeczytać troche negatywnych opini...
jak z regulatorami z delty to nie sprawdzałem, ale ponoć ok 200zł i można kupić w aso fiata...
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
zaproponowano mi cos za okolo 250zl, taki rozowy ze wskaznikiemziuzio pisze:Regulator albo seryjny, albo z Delty/Sierry Webera, albo AEM. Nie warto ryzykować z jakimś nawet ładnie wyglądającym regulatorem:).
Bylo UT, jest Bravo GT.
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Jest regulowany, z Delty Integrale i ze Sierry Cosworth(tylko że ten jest mało uniwersalny, ze względu na nietypowe jedno wyjście połączone bezpośrednio z listwą na o-ringu).apac pisze: ... A to cos z Delty/Sierry Webera - gdzie dostane i za ile? Jest regulowany?
Teoretycznie, wg. katalogu to powinno być to:
7555041
lub
7780352
Obydwa są podobno regulowane, ale ten pierwszy z nich na pewno i kosztuje ok. 220zł w Fiacie na Zakopiance. Drugi kosztuje 180zł i też powinien być regulowany, tylko że długo się na niego czekało.
- jugo500
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 304
- Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
ja się skłaniam ku temu http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Aeromoti ... dZViewItem
to chyba najlepsza cena/jakość
to chyba najlepsza cena/jakość
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hmm cena rzeczywiście nie taka duża, a ile wysyłka do polski??
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Samo podniesienie cisnienia moglo by zalatwic sprawe? Ile seryjnie powinno byc przed regulatorem(pompa)/za regulatorem(listwa) na wolnych/pod obciazeniem ? O ile musial bym podniesc cisnienie i jak to wplywa na wtryski? Czy na tych seryjnych mozna przy pomocy pompy/regulatora odpowiednio dolac setup 150KM (bezpieczne AFR) ?Zibi122 pisze:Kup regulator ciśnienia paliw tylko bo pompa to do 200km starczy. ona ma wydajność 120l/h i potrafi dobić 6 bar a nawet 7 bar jak dobra.
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.
Bylo UT, jest Bravo GT.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Z tego co wiem to wtryski te po podniesieniu cisnienia paliwa powinny wystarczyć na te 150 km choć moze byc juz troszke ciężko.
W układzie bedzie zawsze to samo cisnienie na listwie bo nie moze byc tak że przed jest inne i za, Po za tym za jest powrót wiec nie ma cisnienia. Na listwie jest chyba 2,5 bara i rośnie wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze. Trzeba troszke podnieść na regulatorze i patrzeć czy dołu nie zalewa
W układzie bedzie zawsze to samo cisnienie na listwie bo nie moze byc tak że przed jest inne i za, Po za tym za jest powrót wiec nie ma cisnienia. Na listwie jest chyba 2,5 bara i rośnie wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze. Trzeba troszke podnieść na regulatorze i patrzeć czy dołu nie zalewa
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
