Naewno szpanersko by wyglądało
turbo z boku
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
turbo z boku
Tak z ciekawości może bardziej, jakby tak zrobić taki kolektor coby turbo było z boku silnika, zaraz za przeplywką. Nie pytać sie po co tylko, czy nie było by źle
. I czy w kolektorze turbo ważna jest równa długość kanałów?
Naewno szpanersko by wyglądało
Naewno szpanersko by wyglądało
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Yaninnya
- Użytkownik
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: St. Helier, Jesey
Re: turbo z boku
Zwiększy się lag. A przy seryjnym ustawieniu turbiny da się zrobić kolektor o równych rurach. Zresztą wyrównanie poszczególnych rur w silnikach turbo nie ma aż tak dużego znaczenia.Lui pisze:Tak z ciekawości może bardziej, jakby tak zrobić taki kolektor coby turbo było z boku silnika, zaraz za przeplywką. Nie pytać sie po co tylko, czy nie było by źle. I czy w kolektorze turbo ważna jest równa długość kanałów?
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Turbo z boku to kolejne rozwiązanie a'la WRC
tyle że tu kolektor jest przodu na bok

A te "worki"
na kolektory to co to??

A te "worki"
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl

