czyli wymiana pierścieni i uszczelniaczy głowicy, docieranie gniazd zaworowych i napewno u mnie wymiana uszczelki głowicy i planowanie głowicy, możecie podać koszt materiałów (uszczelka głowicy 100-150 to wiem), przy okazji można by zrobić turbo
mały remoncik i kilka pytań
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
ok, poczytałem że mały remont można zrobić
czyli wymiana pierścieni i uszczelniaczy głowicy, docieranie gniazd zaworowych i napewno u mnie wymiana uszczelki głowicy i planowanie głowicy, możecie podać koszt materiałów (uszczelka głowicy 100-150 to wiem), przy okazji można by zrobić turbo
(remoncik czyli 6--pln pewnie)
czyli wymiana pierścieni i uszczelniaczy głowicy, docieranie gniazd zaworowych i napewno u mnie wymiana uszczelki głowicy i planowanie głowicy, możecie podać koszt materiałów (uszczelka głowicy 100-150 to wiem), przy okazji można by zrobić turbo
lancia dedra 2.0t
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Pierścienie kupuj lepiej do UTa, cena 250zł jest za pieścienie Goetz'a(polskie Primy dostaniesz już za 80zł, ale mało prawdopodobne żeby długo wytrwały).
Uszczelniacze zaworowe to 8(czyli na trzonek zaworu 8mm), są w większości silników takie same, np. VW ma dobre uszczelniacze.
DOBRA regeneracja turbiny(czyli z dokładnym przeczyszczeniem kanałów olejowych z osadów oraz wyważeniu dynamicznym po złożeniu wszystkiego do kupy oraz z roczną gwarancją) to koszt 750-800zł, jeżeli Twoje wirniki/łopatki są ok.
Uszczelniacze zaworowe to 8(czyli na trzonek zaworu 8mm), są w większości silników takie same, np. VW ma dobre uszczelniacze.
DOBRA regeneracja turbiny(czyli z dokładnym przeczyszczeniem kanałów olejowych z osadów oraz wyważeniu dynamicznym po złożeniu wszystkiego do kupy oraz z roczną gwarancją) to koszt 750-800zł, jeżeli Twoje wirniki/łopatki są ok.
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
A gdzie te pierścionki można dostać? A czy ktoś wymieniał już same pierścienie? Nie ma żadnych zonków, efektów ubocznych, przyśpieszone zurzycie cylindrów??
A turbinke gdzie zregenerować polecalibyście? Pewnie dopiero bede dawał na wiosne, wcześniej siana nie bedze... myślałem o Reampoland, nie słyszałem narzekań.
A turbinke gdzie zregenerować polecalibyście? Pewnie dopiero bede dawał na wiosne, wcześniej siana nie bedze... myślałem o Reampoland, nie słyszałem narzekań.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
dokłanie gdzie mają pierścienie , jakiś adresLui pisze:A gdzie te pierścionki można dostać? A czy ktoś wymieniał już same pierścienie? Nie ma żadnych zonków, efektów ubocznych, przyśpieszone zurzycie cylindrów??
A turbinke gdzie zregenerować polecalibyście? Pewnie dopiero bede dawał na wiosne, wcześniej siana nie bedze... myślałem o Reampoland, nie słyszałem narzekań.
lancia dedra 2.0t
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Pierścienie Goetz'a kupowałem za 200zł na ul. Krakusa 7 w Krakowie w firmie Motortech.
Ja wymieniałem same pierścionki i nie było skutków ubocznych, poza faktem że kompresja przewidywana pojawiła się po jakiś 70km jeżdzenia, wcześniej była jak przed wymianą, ale ważne jest żeby cylindry były okrągłe a nie już owalne, bo wtedy tylko szlif
.
Turbiny dobrze regeneruje Motoarena http://www.motoarena.pl/ , nawet wywiązują się z gwarancji w razie czego.
O Reampoland niewiele mogę powiedzieć bo nie korzystałem z ich usług, ale sądząc po ich stronie www może są w porządku
Ja wymieniałem same pierścionki i nie było skutków ubocznych, poza faktem że kompresja przewidywana pojawiła się po jakiś 70km jeżdzenia, wcześniej była jak przed wymianą, ale ważne jest żeby cylindry były okrągłe a nie już owalne, bo wtedy tylko szlif
Turbiny dobrze regeneruje Motoarena http://www.motoarena.pl/ , nawet wywiązują się z gwarancji w razie czego.
O Reampoland niewiele mogę powiedzieć bo nie korzystałem z ich usług, ale sądząc po ich stronie www może są w porządku