Bledy w PGT
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Bledy w PGT
Witam,czujnik polozenia walu sprawdzony. sprawdzilem rezystancje,przejscie do samej kasety sterujacej i jest ok.Rezystancja czujnikawynosi 894ohm-y a przy samej kasecie 900. przeczyscilem go i wyswietla mi sie teraz nowy blad 1223-Inner circuit lambda probe-ECU not working. co to znaczy i poradzcie co robic.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Bledy w PGT
Jakis obwod sondy lambda ? moze sonda nie dziala i lipa 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Bledy w PGT
czy ten czujnik w jakis sposob sie reguluje bo na rysunku wskaznik za szybka jest na srodku a u mnie jest przesuniety w prawo i jak on dziala
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
a koledzy wie ktos co to za blad 1421?:| wyskakuje mi nawet po" resecie " caly czas jest . a w kodach beldu nie ma go robilem 4-5 razy autodiagnoze i caly czas to samo....
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
Tak ciężko wpisać 4 cyfry w wyszukiwarkę ?dj_o pisze:Są błędy, których nie uświadczysz w tej rozpisce![]()
1421 nie jest kodem błędu, to jest test wtryskiwacza nr 1.
Zwarłeś niebiesko-biały przewód do masy we wtyczce diagnostycznej i przekręciłeś wtedy klucz?
To wtryskiwacz nr 1 powinien wykonać 10cykli otwierania/1 s,
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
nie robilem tak jak zawsze w autodiagnozie:| szukalem w wyszukiwarce ale nei znalalzem
-
- Użytkownik
- Posty: 86
- Rejestracja: sob sty 29, 2011 12:21 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
A mnie wyskakuje błąd 1236 air conditioning signal out. Czy ma to związek z klimatyzacją???
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
- Miejscowość: slask
- Auto: Inne
Re: Bledy w PGT
Jak sama nazwa wskazuje - TAK.UndrasGT pisze:A mnie wyskakuje błąd 1236 air conditioning signal out. Czy ma to związek z klimatyzacją???
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Bledy w PGT
byłem ostatnio w Mielnie i niechcący przychaczyłem wieszakiem,tym który jest przykrecany na 2 śruby 8 w prostopadle do wydechu. Robiłem dziś auto diagnoze,wyszło 1224 czyli sonda! Mam chyba gdzieś starą założe ne próbe bo wydaje mi sie ze jest dobra. Zmieniałem bo jakiś magik z warsztatu kazał mi wymienić. A szerokopasmową założe po świętach.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Bledy w PGT
zrobione,wymieniłem sonde i marchewa zgasła . sonada na której wywalało mi błąd ,miała 6,1ohma miedz czarnym a szarym.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Użytkownik
- Posty: 127
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 7:14 am
- Miejscowość: Ustroń
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
Witam .
Pojawił się u mnie nastepujacy problem .
Po długiej trasie przy niskich obrotach samochód zaczął lekko przerywać i na wolnych obrotach chodził bardzo nierówno .
Na chwilę zaświeciła się marchewka po czym zgasła i wszystko wróciło do normy . Odczytałem euroscanem błędy i był tylko błąd nr 200 , czyli jakiś Bosch-owski błąd . Nie udało mi się znaleźć co ten błąd oznacza .
Przez tydzień auto jeździło bez zarzutu .
Potem auto stało nie ruszane kilka dni , po odpaleniu wszystko ok ale po przejechaniu około 2 km znowu zaświeciła sie marchewka i znowu praktycznie brak wolnych obrotów , na wyższych obrotach i przy doładowaniu wszystko ok. W tej chwili problem występuje cały czas nieważne czy silnik ciepły czy zimny .
Zrobiłem autodiagnozę i jest błąd 1223 (regulacja składu mieszanki) tylko , że ten błąd niewiele mówi .
Auto chodzi tak jak by na wolnych obrotach był co drugi zapłon (podejrzewam awarię modułu zapłonowego) ale nie rozumiem dlaczego na wyższych obrotach jest wszystko ok . Niedawno wymieniłem cewkę (na ori Bosch-a) więc nie podejrzewam żeby znowu padła .
Na żadnych obrotach nie ma objawów przelania .
Proszę o sugestie bardziej doświadczonych forumowiczów gdzie szukać awarii .
Pojawił się u mnie nastepujacy problem .
Po długiej trasie przy niskich obrotach samochód zaczął lekko przerywać i na wolnych obrotach chodził bardzo nierówno .
Na chwilę zaświeciła się marchewka po czym zgasła i wszystko wróciło do normy . Odczytałem euroscanem błędy i był tylko błąd nr 200 , czyli jakiś Bosch-owski błąd . Nie udało mi się znaleźć co ten błąd oznacza .
Przez tydzień auto jeździło bez zarzutu .
Potem auto stało nie ruszane kilka dni , po odpaleniu wszystko ok ale po przejechaniu około 2 km znowu zaświeciła sie marchewka i znowu praktycznie brak wolnych obrotów , na wyższych obrotach i przy doładowaniu wszystko ok. W tej chwili problem występuje cały czas nieważne czy silnik ciepły czy zimny .
Zrobiłem autodiagnozę i jest błąd 1223 (regulacja składu mieszanki) tylko , że ten błąd niewiele mówi .
Auto chodzi tak jak by na wolnych obrotach był co drugi zapłon (podejrzewam awarię modułu zapłonowego) ale nie rozumiem dlaczego na wyższych obrotach jest wszystko ok . Niedawno wymieniłem cewkę (na ori Bosch-a) więc nie podejrzewam żeby znowu padła .
Na żadnych obrotach nie ma objawów przelania .
Proszę o sugestie bardziej doświadczonych forumowiczów gdzie szukać awarii .
Punto GT
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Bledy w PGT
może być sonda,moze być nieszczelność gdzieś na dolocie,przepływka
u mnie po wymianie sondy,marchewa zgasła,ale błąd 1224 nadal jest. podejrzewam że jak sonda sie nagrzeje to nie daje poprawnego sygnału z odczytu. auto potrafi po ostrym depnieciu i wyrzuceniu biegu na luz,zafalować na obrotach i zgasnąć,bez deptania też pływa na wolnych obrotach,ale bardziej jak złapie temperature.
u mnie po wymianie sondy,marchewa zgasła,ale błąd 1224 nadal jest. podejrzewam że jak sonda sie nagrzeje to nie daje poprawnego sygnału z odczytu. auto potrafi po ostrym depnieciu i wyrzuceniu biegu na luz,zafalować na obrotach i zgasnąć,bez deptania też pływa na wolnych obrotach,ale bardziej jak złapie temperature.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Użytkownik
- Posty: 127
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 7:14 am
- Miejscowość: Ustroń
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
Według mnie na zimnym silniku komputer nie uwzględnia danych z sondy . Tak jest w większości samochodów , ale może w Motronicu M2.7 jest inaczej .
Dlatego nie podejrzewam sondy .
Jeśli się mylę dajcie znać .
Dlatego nie podejrzewam sondy .
Jeśli się mylę dajcie znać .
Punto GT
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
koledzy po podlaczeniu pgt pod euroscana wystepuje blad altitude signa co to jest i jak to sie je? co to moze byc, po skasowaniu wystepuje znow.
dodam ze go cos sporo podlewa, bo w pomieszczeniu azszczypie w oczy spalinami
dodam ze go cos sporo podlewa, bo w pomieszczeniu azszczypie w oczy spalinami
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Bledy w PGT
sorki za post pod postem, troche pogrzebalem w necie i czy ten blad moze miec zwiaazek z czujnikiem wysokosci?? podmienialem bo mam dwa ale nie wiem czy sprawne