czyli koniec świata
Problem z uno turbo mkII 90r.
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
mogę zrobić tylko foto,wykresu nie posiadam. a miszkam w okolicy Wisznic - powiat Biała Podlaska
czyli koniec świata
czyli koniec świata
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
Pewnie powyciągał z niego co się dało przed sprzedażą i sprzedał Ci seryjne uno turbo jakby się teraz wylegitymowało na hamowni 100KM to by było dobrze 
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
pewnie mogło by tak być 
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
foto zaworka
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
chodziło mi o foto zaworu mbc. Bov który jest na foto nie ma przypadkiem regulacji?? nie ma tam jakieś firmy napisanej czy coś??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
ok Bartek,zrobię fotkę . ale w tej chwili muszę kończyć pracę i wyślę je z domu o ile bedziesz jeszcze a forum
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
BOV Dynamik z regulacją. LINK
Chyba jakiś nie najgorszy, ja bym rozkręcił popatrzył ewentualnie pobawił się regulacją.
Chyba jakiś nie najgorszy, ja bym rozkręcił popatrzył ewentualnie pobawił się regulacją.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 5:19 pm przez goofer007, łącznie zmieniany 1 raz.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
czyli bov nie jest zły?i pewnie można go ustawić? dzięki goofer za link
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
nic w nim nie ma oprucz mosiężnego tłoczka i dość mocnej spręzyny
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
Czyli nie miało się co spieprzyć regulacja powinna pomóc.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
tak mi się wydaje,może przyczyną niprawidłowego działania jest węzyk który zakłada się z tyłu,po wyjęciu zaworu czułem że zasysa powietrze i zaślepołem go śróbką
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
u ciebie jest skręcony na hard, skoro upuszcza się jak napisałeś wyżej
reguluj go tak aby był pojedynczy odgłos, czyli lekko kręć i testuj. Ale skoro bov był na hard to raczej nie powinien być nieszczelny
Nie wiem dokładnie o który przewód chodzi, ale może być przyczyną. Przy przepływce nieszczelności są odczuwalne
Nie wiem dokładnie o który przewód chodzi, ale może być przyczyną. Przy przepływce nieszczelności są odczuwalne
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
Chodzi o wężyk od kolektora i akurat na wolnych obrotach jest tam podciśnienie 
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
Bartek pytałeś o mbc więc zrobiłem foto.jakoś mi to na profesjonal nie wygląda
Re: Problem z uno turbo mkII 90r.
hmm.ciekawy jestem dla czego z bovem turbina nie ładowała równo,skoro doszliśmy do wniosku że tak na prawdę tam nie ma co się zepsuć a juz na pewno rozszczelnić bo tłoczek jest metalowy.sprubuje jutro go założyć i regulować może to coś da